Gå til innhold

Civ3 problem

Anbefalte innlegg

Vet ikke om det er så veldig mange folk her som spiller Civ3 men...

Uansett, jeg spiller som persere, og irrigering fungere ikke i det hele tatt på vanlig gress. Før irrigering; 2 food, etter irrigering; 2 food. Dette er jo bare piss! Det skal bli en food mer produsert, ikke sant? Alle byene mine stopper å vokse på mellom 5-9. Uhyre irriterende dette her....

Har det noe å si at jeg bygger ganske langt "opp" på kartet, ganske nærme tundraen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Doh...svaret sto på en sticky i forumet til "All Civ"

Kan vel poste svaret også, i tilfelle det er noen her som lurer på det samme :razz:

Quote:

Why don't I recieve a food bonus after irrigation in my grassland?

Under despotism, production greater than 2 in a terrin square is reduced by one. So if you irrigate to get 3 food, despotism will only allow you to farm 2.

Lenke til kommentar

Huh?

Det er jeg fullt ut klar over, det er ikke det som er problemet...hvis du hadde lest de to andre postene mine så hadde du kanskje forstått hva jeg faktisk spurte om? Uansett, som jeg sa, jeg fant ut av det... jeg må skifte regjering, men jeg har ingen bra alternativer akuratt nå. Det er litt for tidlig til å begynne med Republikk enda :smile:. Tenker jeg satser på en litt mer glidende overgang med Monarchy jeg....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...