Pysj Skrevet 12. april 2006 Rapporter Del Skrevet 12. april 2006 Etter uventede salgsresultater i fjor, spår Nokia at den gjennomsnittlige mobilprisen vil stige i år. Les mer Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 12. april 2006 Rapporter Del Skrevet 12. april 2006 Bra det er Nokia da. (Trofast SE bruker). Lenke til kommentar
genser Skrevet 13. april 2006 Rapporter Del Skrevet 13. april 2006 Mens prisene på enkle mobiltelefoner presses stadig nedover i utviklingsland, stiger prisene på avanserte telefoner i industriland Sikker på at dette stemmer? Mitt inntrykk, etter prisene her i Norge, er ikke at prisene på avanserte telefoner stiger. Vi kan se to år tilbake, hvor alle de nye flaggskipene fra Nokia og SE (Symbian-modellene) kostet over 5 tusen alle sammen. Nå er det bare de ytterst få som koster så mye. Jeg vil heller tro at prisen på de avanserte telefonene har gått noe ned, men etterspørselen har gått mer opp en prisnedgangen. Mulig jeg tar feil, men har i hvert fall ikke det inntrykket av at prisnivået har steget. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. april 2006 Rapporter Del Skrevet 13. april 2006 (endret) Jeg er så glad for at jeg ikke har noen som helst interesse av å kjøpe nye mobiler 10 ganger i året Har hatt samme Siemens i ett år. Bruker den til den dør. En fyr på jobb kjøper ny mobil nesten hver gang han før lønn. Endret 13. april 2006 av Bitex Lenke til kommentar
geokri Skrevet 13. april 2006 Rapporter Del Skrevet 13. april 2006 tingen med dette er jo ikke at mobiler blir dyrere! det som menes er at den gjennomsnittlige mobilprisen øker, altså folk kjøper mer av dyrere modeller.... Det er slutt på den tia alle kjøpte seg kontanttelefoner til 399,- nå kjøper folk gjerne med et abb som subsidierer telefonen kraftig, dermed kan folk kjøpe seg dyrere mer fancy telefoner. Lenke til kommentar
Pysj Skrevet 13. april 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. april 2006 Mens prisene på enkle mobiltelefoner presses stadig nedover i utviklingsland, stiger prisene på avanserte telefoner i industriland Sikker på at dette stemmer? Mitt inntrykk, etter prisene her i Norge, er ikke at prisene på avanserte telefoner stiger. Vi kan se to år tilbake, hvor alle de nye flaggskipene fra Nokia og SE (Symbian-modellene) kostet over 5 tusen alle sammen. Nå er det bare de ytterst få som koster så mye. Jeg vil heller tro at prisen på de avanserte telefonene har gått noe ned, men etterspørselen har gått mer opp en prisnedgangen. Mulig jeg tar feil, men har i hvert fall ikke det inntrykket av at prisnivået har steget. 5914064[/snapback] Nei, du har rett. Det var en leif, beklager. Rettet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg