Calvinator Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Hver gang jeg skrur av pcen står lyset til på-knappen og blinker... Den har ikke vært sånn før. Begynnte etter at skjermkortet hadde litt problemer. Hva gjør jeg? Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Har iallefall ikke noe med Windows som operativsystem å gjøre, prøv i hardware-delen av forumet. Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Faktisk kan det ha noe med windows og gjøre.. min påknapp blinker dersom den står i "hvilemodus". Høyreklikk på skrivebord > egenskaper > skjermbegskytter > strøm > avansert > når jeg trykker på datamaskinens av/på knapp skal jeg : 1: slå av maskinen 2: velge hva jeg vil gjøre 3: sette i hvilemodus sett denne til slå av maskinen Lykke til Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Han sier at han slår av, ikke at han setter i hvilemodus. Har opplevd dette selv om jeg "slår av" og det er hovedkortet som har kommet ut av takt. Husker ikke helt hva jeg gjorde, men prøv å holde knappen inne i ca. 4 sekunder for ordentlig å slå av eller ta ut strømledningen helt i en periode. Lenke til kommentar
Calvinator Skrevet 13. april 2006 Forfatter Del Skrevet 13. april 2006 (endret) Trykker på "slå av datamaskinen" i startmenyen. Sånn som alle gjør når de skrur av dataen har prøvd alt dette... Blinker fortsatt... Var ikke sånn før! Har latt den stå uten strøm en dag også.. ingen virkning. Takk for all hjelp så langt Endret 13. april 2006 av Calvinator Lenke til kommentar
Calvinator Skrevet 17. april 2006 Forfatter Del Skrevet 17. april 2006 Jeg skrur av knappen bak på pc-en og på igjen så begyner lyset å blinke fort og så tilbake til sakte tempo... kan det være strømforsyningen? Lenke til kommentar
Calvinator Skrevet 22. april 2006 Forfatter Del Skrevet 22. april 2006 Problemet løste seg etter at jeg innstallerte deamon tools for å cracke gudfaren.... åssen er det mulig?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå