Dybba Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 (endret) Hei til alle der!! Noen har hijacket startsiden min!! Ser noen hva som skal bort?? Legger ved logfile hijackthis: Endret 12. april 2006 av Dybba Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 hvordan ser siden ut? Og legg det helst i en spoiler Lenke til kommentar
Dybba Skrevet 12. april 2006 Forfatter Del Skrevet 12. april 2006 Den har navnet: www.bestsecurityguide.com/ Men er vel ikke akkurastt noe hjelpeside Legge ut som spoiler..Nei du denne karen bruker ikke så mye data.. Lenke til kommentar
berxter Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Denne posten burde vært i Sikkerhet, og dit bør den flyttes. Dog: Last ned SmitRem og save den på desktopen. Last ned Ewidoog sett den opp slik. Installer og oppdater; IKKe kjør ennå. Hvis du ikke har Adaware, last den ned og sett den opp slik. Last ned Cleanup, ikke kjør den heller. Restart maskina i safe mode (f8 under oppstart) Kjør Cleanup Kjør HJT, hvis disse ennå er der, kryss av for "fix checked": R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = % O2 - BHO: Nothing - {7a932ed2-1737-4ab8-b84d-c71779958551} - C:\WINDOWS\system32\hpE381.tmp Mens du fortsatt er i safe mode Kjør SmitRem (åpne folderen og kjør RunThis (den har endelsen .bat hvis du ser dem)) kjør Adaware og la den fjerne alt den finner Kjør Ewido Restart normalt og ta en scan med Panda, husk see report, save report. Post Fersk HJT-logg og Pandaloggen. Hvor fant du denne SUPERAntiSpywaren? Den er sikkert legitim, ihvertfall hevder Nick, forfatteren det, men den har tydelig nok ikke gjort jobben. Bernt K Lenke til kommentar
usæl-gesæl Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 jeg ville mens jeg var på det byttet internettleser til firefox eller noe..mye mindre prob der Lenke til kommentar
Dybba Skrevet 12. april 2006 Forfatter Del Skrevet 12. april 2006 (endret) Takker for det.. Har fjærnet dataen no.. Fant denne hijack en på download.com.. Skal vel vere ganske sikker.. Men nå har jeg fått besøk av en som seier han skal ordne dette men takker for hjelpen, nå skal jeg vel få tilbaske min gamle satrside Mvh HD Endret 12. april 2006 av Dybba Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå