eivsand Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Skjønner ikke hva som gjør dette Det er egentlig noe som kommer å går. Problemet er som følger. Merker det godt når jeg spiller musikk feks. Så fort jeg begynner å skrive på tastaturet begynner maskina og henge seg opp på en måte, den henger seg ikke helt opp men lyden begynner å hakke og skurre. Har det samme når jeg spiller spill og. Vet ikke om det kan ha noe med lydkort driverne eller lignende. Har også kjørt virus søk og adaware men finner ikke noe spesielt der heller Noen tips? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Har du installert produsent spesifikk applikasjoner/drivere for mus/tastatur . Hvis tilfelle avinstaller både keyboard/mus programvare og drivere og test med windows standard drivere . Lenke til kommentar
eivsand Skrevet 12. april 2006 Forfatter Del Skrevet 12. april 2006 Har du installert produsent spesifikk applikasjoner/drivere for mus/tastatur .Hvis tilfelle avinstaller både keyboard/mus programvare og drivere og test med windows standard drivere . 5909001[/snapback] Har standar windows driver på både tastatur og mus Har logitec tastatur og fujitsu siemens mus Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Vet ikke jeg .. Uten specs på PCn (hw&sw) er det vanskelig å mene noe . Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 trege taster kanskje? det er en innstilling i kontrol panel, der bokstavene kommer tregere ioo op skjermen enn det du skriver Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 Kan være spyware/keylogger eller liknende . Gå til trend housecall og kjør en full scan . http://housecall.trendmicro.com/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå