Glufsa Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 (endret) Tråden for oss som ikke kunne være med på TG i år, men skal neste år. Jeg har sel lovd meg at jeg til TG skal ha: dual core AMD AM2 GFX kort med støtte for DX10 KJØPT Windows Vista 3GB minne Endret 12. april 2006 av avas_2 Lenke til kommentar
Homer_ Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 (endret) Vært på TG04 og TG05 nå, så tenkte jeg skulle ta en pause i år og heller være med på TG07! Gleder meg! Endret 12. april 2006 av Homer_ Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Gleder meg allerede... Begynner aa lade opp naa! LOZER @ TG06 Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Jeg er på TG nå, ikke verst at dere allerede har greid å lage en '07 post. Jeg gleder meg til neste år, men hittil virker alt usannsynlig stabilt og fint her i år. Hmm... Ikke ordentlig TG? Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 vis jeg blir med neste år er det mitt første, glemte helt at man kunne sette seg i kø før det var for seint skal prøve å få med noen kamerater Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Dette er vel noe av det mest meningsløse jeg har lest på lenge (og jeg leser mye piss). Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg