NERV Skrevet 29. september 2002 Del Skrevet 29. september 2002 Jeg har hatt problemer med å få noen deler fra Komplett data til å virke, og de løste problemet pr mail i dag (jepp på en Søndag :smile: ). En gledlig overraskelse for en frustrert bygger som hadde forventet å måtte vente til Mandag på å forsøke å løse problemet . En stor takk til KG på Komplett data. Litt pinlig å si hva feilen var, men jeg hadde ikke fått med meg at det ikke holdt med et ATX kabinett, da P4 trenger en ekstra tilkobbling. Med andre ord var det ikke delene fra Komplett det var noe galt med, det var brukerfeil. Siden det antagelig er litt seint å forvente svar fra komplett nå, da jeg antar at de ikke bor på jobben, tenkte jeg at jeg skulle sprørre ett (forhåpentligvis) siste spørsmål på denne selvbyggersaken. Tar komponentene skade av å bli montert i feil kabinett? Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 29. september 2002 Del Skrevet 29. september 2002 Nei, jeg tror ikke det. Bare ta de vanlige forhåndsreglene. Når kabinetter er merket "AMD/P4 ready", tror jeg det gjelder strømforsyningen.. Kjørte selv ny hardware i et tre år gammelt kabinett (før jeg gadd å skaffe meg nytt ) med tre år gammel strømforsyning. Funka fint det. Lenke til kommentar
NERV Skrevet 29. september 2002 Forfatter Del Skrevet 29. september 2002 Takk papirpose, ::NERV leger fra seg Prozac pillene for denne gangen:: Bestiller ett nytt kabinett i morgen, og forhåpentligvis er maskinen oppe å går om et par dager :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå