MrLee Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Har en NEC FE950+ 19'' CRT skjerm jeg muligens skal kvitte meg med etter at jeg ble frelst av dualview oppsettet på jobben, og da må det nesten bli LCD.. men hva kan jeg vente å få for en slik skjerm? er de verdiløse? Det er en meget god CRT skjerm, diamondtron (aperture grille) bilderør som gir flatt bilde. i 500kr sjiktet? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Hei! 500 kr er ikke urimelig om den klarer 1600x1200 i minst 75 Hz. Det er fortsatt mange som foretrekker CRT (deriblant meg), siden de gir et veldig klart bilde og har fleksible oppløsninger. God påske! Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Det er nok ikkje stort å tene på å selge ein brukt CRT i dag nei, eg ville nok heller tatt vare på den, kan kanskje komme i bruk, eventuelt gje den vekk til familie, er vel ein søsken eller søskenbarn som kunne hatt glede av den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå