runjohan Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Noen som vet hvordan man får en lock med rocket launcheren når man skal skyte ned helikoptere og tanks? Spiller demoen. Lenke til kommentar
Swedish Killer Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 nei, vet faktisk ikke om det går ann en gang. JEg skyter bare. Men vet noen va det våpenet til venstre for sniper rifla er, når du har sniper kit. Den lager bare en kyd, men ingenting skjer. Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 uten å kjenne spillet kan jeg tenke meg at det er en laserdesignator eller noe lignende, "painte" et mål det fly skal bombe OSV, kjenner som sagt ikke spillet (iallefall ikke på 360 har det til gamle boxen, og mener det å huske at det er det det er) Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Stemmer det Pelle... det ER en laserdesignator Reddet ræva mi flere ganger når det plutselig dukker opp en innpåsliten tanks Husk at du må holde inne skyteknappen når du sikter på tanksen, helt til firkantene matcher hverandre Lenke til kommentar
Swedish Killer Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 kult. må teste det senere i dag. Lenke til kommentar
dudley.no Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Noen som vet hvordan man får en lock med rocket launcheren når man skal skyte ned helikoptere og tanks? Spiller demoen. 5908560[/snapback] testa demoen jeg også....fikk ikke til å locke med rocket launcher. Men det står egne missile ramper rundt på brettet som er beregnet på å skyte ned helikopter.Står bla en ved helikopter rampa ved vannet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå