Løve Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Hei Skal kjøpe meg en viftekontroll, men har noen Thermaltake Thunderblade vifter som tar strøm fra molex og styres fra 3-pin.. lurte på om jeg kan koble 3-pin til en viftekontroll og la viftenen fortsatt ta strøm fra molex og så styre dem med kontrolleren da? Lenke til kommentar
Løve Skrevet 13. april 2006 Forfatter Del Skrevet 13. april 2006 Bump (fjortentegn) Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 Tviler sterkt på det da viftestyringer fungerer ved å regulere volt.. Viftestyringen trenger strøm fra en "molex" og fordeler til viftene så du vil ikke trenge det heller. Lenke til kommentar
Løve Skrevet 13. april 2006 Forfatter Del Skrevet 13. april 2006 Ok, men viftene jeg har virker litt spesielle... de har en 3-pin, men når jeg kobla bare den til HK så blåste den ikke... Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 Er det kun 1 leder på 3pin kabelen? Lenke til kommentar
Løve Skrevet 13. april 2006 Forfatter Del Skrevet 13. april 2006 Ja, er bare en lednings dings. Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 Om kun en av de 3 pinsene har en kabel/leder koblet på så er den kun der for å måle hastighet. Uansett så vil 4pins "molex" kunne brukes med alle viftestyringer, noen har "molex" plugger med i pakken mens andre trenger bare en overgang (3pin til 4pin). Lenke til kommentar
Løve Skrevet 13. april 2006 Forfatter Del Skrevet 13. april 2006 Ok, takker. Regner med at jeg også kan koble til 3-pin for å måle hastighet da mens molex er i kontrolleren? Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 Ok, takker. Regner med at jeg også kan koble til 3-pin for å måle hastighet da mens molex er i kontrolleren? 5915170[/snapback] Det skal gå fint å måle turtallet på samme måte som du gjør nå ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå