Gå til innhold

Kupp på batterigrep, 300D

Anbefalte innlegg

Tittet litt på foto&video-sidene her om dagen, og kom over denne siden http://www.fotovideo.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=13916

Tenkte at siden de ikke selger 300D, kanskje jeg kunne få et godt tilbud. Sendte en mail, og joda, den pakken kunne jeg få for 399. Eneste "ulempen" er at det er RC-5 fjernkontroll, men tenkte jeg skulle prøve å bytte den når de får inn rc-1 på lager. Skal sies at jeg også kjøpte mitt 300D der sommeren 2004. Var nede i butikken i Oslo, men tror de også eventuelt sender...

Sjekket litt rundt i andre butikker, og der koster jo bare grepet godt over tusenlappen. Så jeg tror jeg har gjort et lite kupp... Fjernkontrollen alene koster jo 300 kroner, så da fikk jeg grepet til 100 kroner.... :w00t:

De skulle forandre på teksten på siden nå da...

Men det er sikkert lov å prøve...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er vel ikke noe å lure på. Når du får et så godt tilbud, så har du til og med råd til å gi fjernkontrollen bort til en hobo på gaten (som meg, for eksempel). Hva er egentlig problemet? Du har lyst på grep, finner det til 25% av prisen andre steder, men liker ikke at de gir en fjernkontroll med på kjøpet. Hvis alle mine dilemmaer var av den typen....

Lenke til kommentar
Jeg leste på Dpreview at dette batterigrepet også passer til Konica Minolta Dynax 5D også...

Jeg fikk litt lyst til å prøve, men batteriluka mi er ikke avtagbar tror jeg eller tar jeg feil?

5909441[/snapback]

Det kan jeg aldri tenke meg, men jeg har jo tatt feil før.

Lenke til kommentar

Regner med at alle som selger Canon kan skaffe det. Tror likevel ikke jeg ville ha foretatt den operasjonen. Den virker litt konstruert på pur f**n. Så ikke så veldig bra ut heller, siden grepet er breiere enn kamera. Du gjør jo hva du vil, men hvis det betyr inngrep i din 5D, så kan du skyte en hvit pil etter evt garanti.

Lenke til kommentar
Regner med at alle som selger Canon kan skaffe det. Tror likevel ikke jeg ville ha foretatt den operasjonen. Den virker litt konstruert på pur f**n. Så ikke så veldig bra ut heller, siden grepet er breiere enn kamera. Du gjør jo hva du vil, men hvis det betyr inngrep i din 5D, så kan du skyte en hvit pil etter evt garanti.

5910098[/snapback]

du kan jo se at det batterigrepet ikke inngår i batteriluken, så det kan taktisk talt brukes på de fleste kamera skulle jeg tro, noe jeg ikke la merke til før nå, og dette ser genialt ut.

Størrelsen på batterigrepet kommer ikke til å plage meg noe særlig...

Endret av Litejk
Lenke til kommentar

Beklager mitt fravær i denne tråden, men grunnen er at jeg lagde tråden 10 minutter før jeg satte kursen mot fjellet.

Jeg kjøpe grepet, trodde det kom frem av det første innlegget. Fjernkontrollen tror jeg at jeg får byttet, hørtes iallefall sånn ut. Hvis det ikke går, er ikke det noen krise.

Grepet har selvsagt blitt tatt i bruk, med gode resultater.

Edit: Ser at de ikke har gjort noe med siden enda, er det flere som har prøvd seg?

Endret av awesnes
Lenke til kommentar

Du får jo solgt den brukt også, når du kjøper deg en bedre. Jeg er i alle fall interessert hvis du slår av litt for hyggelige forummedlemmer, smisk smisk. Jeg er nemlig ikke så avhengig av at reaksjonen kommer med en gang, slik mer actionpregede fotografer er. Det finnes sikkert flere enn meg også, siden de produserer den. Passer den til Eos 20D også?

Lenke til kommentar

Ser de har fjernet prisen nå, desverre. Kan vel alltids sende de en mail eller stikke innom og høre med Fotovideo i Trondheim.

Edit: irriterende at du ikke kjøpte en pakke til meg også, ettersom batterigrepet koster over 800 alene :)

Endret av and_mit
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Det må jeg si, bra service av foto&video. Hadde ikke vært en selvfølge å tilby det til den prisen, verken til deg eller meg...

Mitt har stort sett stått på siden jeg kjøpte det, veldig fornøyd. Blir jo selvsagt litt større, men det gjør ikke så mye. Tar det av hvis jeg har mye annet med meg.

Og en annen liten ulempe er jo at jeg ikke har noen ekstrabatteri nå.... Kanskje jeg må kjøpe meg et til å ha liggende...

Lenke til kommentar

Det ble på en måte større enn jeg hadde ventet, men det gjør lite vil jeg si. Får desverre ikke plass til kamera med grep, og ekstra objektiv i min vakre Crumpler lollipop. Men klarer meg vel uten den også.

Har bedre batteri i tilllegg, som jeg kjøpte for en billig penge på sterlingettellerannet.com.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...