Nervetattoo Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Istid 2 hadde kjempebesøk i åpningshelgen. Les mer Lenke til kommentar
Silje: Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 Ikke rart, så bra som den første var. Disney er flink til å tilpasse filmene slik at de passer både voksne og barn.. Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 Ikke rart, så bra som den første var. Disney er flink til å tilpasse filmene slik at de passer både voksne og barn.. Istid-filmene er ikke fra Disney, men fra filmselskapet Fox. Lenke til kommentar
kristwa Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Også i USA har filmen satt rekorder. Der ble den første animasjonsfilmen som spiller inn over 100 millioner dollar. Hæ? Dette er jo fullstendig feil, følgende filmer har for eksempel mer enn 100 mill dollar: Finding Nemo Lion King Incredibles Shark Tale Madagascar Shrek Shrek 2 og mange flere... Lenke til kommentar
Henrik Salthe Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Også i USA har filmen satt rekorder. Der ble den første animasjonsfilmen som spiller inn over 100 millioner dollar. Hæ? Dette er jo fullstendig feil, følgende filmer har for eksempel mer enn 100 mill dollar: Finding Nemo Lion King Incredibles Shark Tale Madagascar Shrek Shrek 2 og mange flere... 5970862[/snapback] Det kan hende jeg tar feil her, men jeg mener å tro at Istid 2 er den første som har spilt inn 100 millioner dollar "domestic box office", altså innenlands kinosalg, mens de andre filmene du referer til kanskje har spilt inn over 100 millioner dollar på verdensbasis? Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Det kan hende jeg tar feil her, men jeg mener å tro at Istid 2 er den første som har spilt inn 100 millioner dollar "domestic box office", altså innenlands kinosalg, mens de andre filmene du referer til kanskje har spilt inn over 100 millioner dollar på verdensbasis? Filmene Kr]st[an nevner har spilt inn langt over 100 millioner dollar på kino innenlands. Istid 2 har absolutt ingen "rekorder" så vidt jeg kan se, den har ei heller spilt inn mest i USA i åpningshelgen blant animasjonsfilmer. Dårlig research til artikkelen dette her. Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 23. april 2006 Forfatter Del Skrevet 23. april 2006 Det er selvsagt helt korrekt, det er en grov feil der, den var den første filmen i år som spiller inn over 100 millioner dollar. Sånn kan det gå når man kjapt skriver saker i påskeferien, det var ikke dårlig research bare en grov grov feillesning av kilde. Har korrigert dette i artikkelen nå, takk for at det ble påpekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg