Mazeking Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Jeg har en kompis som har en xbox 360 men ikke internett. Skal besøke ham her i påsken og tenkte det kunne vært artig å prøve noe annet enn det ene spillet han har kjøpt. Fungere dennen Xbox360 Kiosk demo som havnet på nettet for en stund tilbake? Er det mulig å laste ned andre demoer enn denne og brenne på DVD og spille på hans xbox? Jeg snakker IKKE om å laste ned fullversjoner av spill og spille av! Lenke til kommentar
dudley.no Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Jeg har en kompis som har en xbox 360 men ikke internett. Skal besøke ham her i påsken og tenkte det kunne vært artig å prøve noe annet enn det ene spillet han har kjøpt. Fungere dennen Xbox360 Kiosk demo som havnet på nettet for en stund tilbake? Er det mulig å laste ned andre demoer enn denne og brenne på DVD og spille på hans xbox? Jeg snakker IKKE om å laste ned fullversjoner av spill og spille av! 5908368[/snapback] kiosk demoen skal fungere så lenge maskina IKKE har vært tilkoblet nettet,er maskina produsert etter at denne "kiosk muligheten" kom så er den nok stengt. Kiosk demoen er forresten ikke noe spennende,så vidt jeg husker så ligger alle demoene på marketplace....ihvertfall de spillbare spørsmål2=ikke mulig Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 12. april 2006 Forfatter Del Skrevet 12. april 2006 Jeg har en kompis som har en xbox 360 men ikke internett. Skal besøke ham her i påsken og tenkte det kunne vært artig å prøve noe annet enn det ene spillet han har kjøpt. Fungere dennen Xbox360 Kiosk demo som havnet på nettet for en stund tilbake? Er det mulig å laste ned andre demoer enn denne og brenne på DVD og spille på hans xbox? Jeg snakker IKKE om å laste ned fullversjoner av spill og spille av! 5908368[/snapback] kiosk demoen skal fungere så lenge maskina IKKE har vært tilkoblet nettet,er maskina produsert etter at denne "kiosk muligheten" kom så er den nok stengt. Kiosk demoen er forresten ikke noe spennende,så vidt jeg husker så ligger alle demoene på marketplace....ihvertfall de spillbare spørsmål2=ikke mulig 5908392[/snapback] Det interessant for oss er å få testet noe annet enn det ene spillet han har. Siden han ikke har internett er denn kioskdemoen interessant for oss. Hvis den ikke skulle funke får vi kjøpe et eller annet xbox360 mag med en demodisk på. Lurte egentlig på om noen hadde klart å adde flere demoer til denne demoen, slik at man fikk en masse spillbare demoer på en dvd. Hadde vært tøft Lenke til kommentar
Kannath Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Kan du ikke ta med hardisken din? Lenke til kommentar
huGGGy Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Ta med harddisk er lett og veldig greit. Venner har tatt med til meg før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå