Sunhome Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Problemet mitt er at jeg ikke får startet windows. Det ser ut til at går som normalt. Men plutselig begynner et lite strek å blinke øverst til venstre, i all evighet. I dos-modus. Det har også skjedd at det samtidig står TRAP like under det blinkende streket. Og noen ganger parenteser, og spørsmålstegn som er snudd på hodet strødd over skjermen, men da har det ikke stått TRAP. Noen ganger har det ikke kommet så langt engang, det har kommet en slags bæ-bu-bæ-bu lyd fra maskinen. Dette problemet startet i går etter jeg fikk ny RAM i maskinen. Det skulle ikke forundre meg om det er et virus. Er en smule irriterende for å si det mildt. Lenke til kommentar
Enzo1590 Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Problemet mitt er at jeg ikke får startet windows. Det ser ut til at går som normalt. Men plutselig begynner et lite strek å blinke øverst til venstre, i all evighet. I dos-modus. Det har også skjedd at det samtidig står TRAP like under det blinkende streket. Og noen ganger parenteser, og spørsmålstegn som er snudd på hodet strødd over skjermen, men da har det ikke stått TRAP. Noen ganger har det ikke kommet så langt engang, det har kommet en slags bæ-bu-bæ-bu lyd fra maskinen. Dette problemet startet i går etter jeg fikk ny RAM i maskinen. Det skulle ikke forundre meg om det er et virus. Er en smule irriterende for å si det mildt. 5908326[/snapback] Prøvd å ta ut den nye rammen og bruke det gamle? Lenke til kommentar
Sunhome Skrevet 12. april 2006 Forfatter Del Skrevet 12. april 2006 Prøvd å ta ut den nye rammen og bruke det gamle? Nei. Men rammen er jo helt ny. Nettop kjøpt den. Irriterende vis den ikke virker. Lenke til kommentar
Sunhome Skrevet 12. april 2006 Forfatter Del Skrevet 12. april 2006 Nå har jeg puttet inn den gamle rammen. Og maskinen starter og fungerer som normalt. Merkelig. Hvorfor fungerer ikke den nye rammen? Og hva i all verden var de derre lydene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå