samari Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Hvilken burde jeg velge til en Antec Sonata II Miditower? (aller helst fra komplett.no, selv om de har et svært begrenset antall 120mm vifter) Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Arctic Cooling Fan 12, 120x120x38,5mm Er vel en helt grei vifte, men kansje litt bråk? PAPST Vifte 120x120x25mm Papst har stillegående vifter, men gir vel ikke like mye effekt? NorthQ Silent Tornado 120mm Fan Denne vil jeg annbefale på det sterkeste! ser veldig fin ut og er veldig stillegående, samt flytter mye luft. Nexus 120mm Real Silent Vifte Vil du ha noe mere stilrent og ikke lys og sånt er denne ganske stille og grei. Bitspower Vifte 120mm UV Veldig billig vifte som sikkert gjør jobben sin, men er neppe særlig kvalitet, og bråker nok en god del. Lykke til videre i viftevalget ditt Lenke til kommentar
AlphaX Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 NorthQ Silent Tornado 120mm Fan Denne vil jeg annbefale på det sterkeste! ser veldig fin ut og er veldig stillegående, samt flytter mye luft. Denne har jeg selv kjøpt for å installere i mitt Antec Sonata kabinett, men har ikke fått det til enda. Grunnen til dette er at rammen på viften er aluminium, og de medfølgende skruene får du ikke gjennom hullene på kabinettet (Den eksiterende viften bak sitter med gummipropper). Løsningen for meg midlertidig har vært en vifte fra Clas Ohlson, inntil jeg finner en bedre løsning med NorthQ viften min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå