abcd423417984 Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Heh ! Statsminisiter Jens Stoltenberg (Ap) nekter å ta selvkritikk for at han har kjøpt en firmabil for skattebetalernes penger. http://pub.tv2.no/nettavisen/innenriks/pol...ticle620421.ece 5990260[/snapback] HAH! hvor er venstresidens hylekor nå? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 (endret) Heh ! Statsminisiter Jens Stoltenberg (Ap) nekter å ta selvkritikk for at han har kjøpt en firmabil for skattebetalernes penger. http://pub.tv2.no/nettavisen/innenriks/pol...ticle620421.ece 5990260[/snapback] HAH! hvor er venstresidens hylekor nå? 5990503[/snapback] På kurs for å lære seg folkeskikk..... Gå ut frå at ein ting du publiserer kan ha evig liv og ver merksam på at alt du seier kan (og vil) bli brukt mot deg. Skriv aldri noko du ville skamma deg over at bestemor di las. http://www.uninett.no/uninytt/1995-3/fol.html Endret 26. april 2006 av jarmo Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Heh ! Statsminisiter Jens Stoltenberg (Ap) nekter å ta selvkritikk for at han har kjøpt en firmabil for skattebetalernes penger. http://pub.tv2.no/nettavisen/innenriks/pol...ticle620421.ece 5990260[/snapback] HAH! hvor er venstresidens hylekor nå? 5990503[/snapback] Vet ikke hva som er verst jeg. Det morsome er at "alle" forventer at statsrådene skal kjøre rundt i en dass av en bil. Hadde jeg i det heletatt hatt noen spesiell interesse for mine overmenn i pene hatter, så hadde jeg i det minste ønsket at de skulle kjørt en bil som er både sikker og miljøvennlig. Virker som om at det er summen som teller. Hvorfor kan ikke venstresiden heller juble over at noen går forran som et godt eksempel og kjører tryggere og mer miljøvennlig? Ånei, Stoltenberg kjører en dyr bil...! Det kan da ikke være mulig..? Er ikke han liksom arbeiderenes likemann? Skal ikke han også kjøre en like dårlig bil som jeg har? Lenge leve janteloven.. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Vet ikke hva som er verst jeg. Det morsome er at "alle" forventer at statsrådene skal kjøre rundt i en dass av en bil. Hadde jeg i det heletatt hatt noen spesiell interesse for mine overmenn i pene hatter, så hadde jeg i det minste ønsket at de skulle kjørt en bil som er både sikker og miljøvennlig. Virker som om at det er summen som teller. Hvorfor kan ikke venstresiden heller juble over at noen går forran som et godt eksempel og kjører tryggere og mer miljøvennlig? Ingen som sier at de må ha en gammel bil,men det er jo forskjell på å snyte seg og å fjerne hele nesen. dessuten er dette folk som tjener 3-4 ganger mer enn en arbeider og burde kunne betale bilene sine selv. Ånei, Stoltenberg kjører en dyr bil...! Det kan da ikke være mulig..? Er ikke han liksom arbeiderenes likemann? Skal ikke han også kjøre en like dårlig bil som jeg har?Lenge leve janteloven.. Snakk om å drite på draget Det er tre av regjeringens medlemmer som har benyttet seg av muligheten til å få firmabil. De to andre er Jens Stoltenberg og Åslaug Haga. Begge disse har biler med en ligningsverdi på rundt 350.000 kroner. http://www.vol.no/nyhet.asp?F=F&N=14964 Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Vet ikke hva som er verst jeg. Det morsome er at "alle" forventer at statsrådene skal kjøre rundt i en dass av en bil. Hadde jeg i det heletatt hatt noen spesiell interesse for mine overmenn i pene hatter, så hadde jeg i det minste ønsket at de skulle kjørt en bil som er både sikker og miljøvennlig. Virker som om at det er summen som teller. Hvorfor kan ikke venstresiden heller juble over at noen går forran som et godt eksempel og kjører tryggere og mer miljøvennlig? Ingen som sier at de må ha en gammel bil,men det er jo forskjell på å snyte seg og å fjerne hele nesen. dessuten er dette folk som tjener 3-4 ganger mer enn en arbeider og burde kunne betale bilene sine selv. Men siden pengene de tjener kommer fra statskassa uansett, hva hadde forskjellen blitt? Ånei, Stoltenberg kjører en dyr bil...! Det kan da ikke være mulig..? Er ikke han liksom arbeiderenes likemann? Skal ikke han også kjøre en like dårlig bil som jeg har?Lenge leve janteloven.. Snakk om å drite på draget Det er tre av regjeringens medlemmer som har benyttet seg av muligheten til å få firmabil. De to andre er Jens Stoltenberg og Åslaug Haga. Begge disse har biler med en ligningsverdi på rundt 350.000 kroner. http://www.vol.no/nyhet.asp?F=F&N=14964 5995257[/snapback] Det morsome med hele saken er at jeg leste en debattinnlegg fra en eller annen SV representant som vistnok slaktet FrP for å "drive med slikt". Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Men siden pengene de tjener kommer fra statskassa uansett, hva hadde forskjellen blitt? Ser du ikke forskjellen? I dag har de høy lønn + bil om dette ble endret måtte de ta av sin egen lønn og kjøpe seg bil. Det morsome med hele saken er at jeg leste en debattinnlegg fra en eller annen SV representant som vistnok slaktet FrP for å "drive med slikt". Nå er ikke jeg SVer da men jeg slakter alle for slikt og derfor ønsker jeg tiltak som dette velkommen,det er iallefall en begynnelse. Setter pristak på Regjeringens firmabile http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=114156 Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Men siden pengene de tjener kommer fra statskassa uansett, hva hadde forskjellen blitt? Ser du ikke forskjellen? I dag har de høy lønn + bil om dette ble endret måtte de ta av sin egen lønn og kjøpe seg bil. Trodde argumentet var at det ble brukt av skattebetalerens penger. Men jo, det er jo en forskjell på hvor mye de bruker Det morsome med hele saken er at jeg leste en debattinnlegg fra en eller annen SV representant som vistnok slaktet FrP for å "drive med slikt". Nå er ikke jeg SVer da men jeg slakter alle for slikt og derfor ønsker jeg tiltak som dette velkommen,det er iallefall en begynnelse. Setter pristak på Regjeringens firmabile http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=114156 5995551[/snapback] Nå kalte jeg ikke deg for SVer heller Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Synes folk i denne tråden viser hvor mye de er mot partier i navnet og ikke i politikk. Ja til fokus på politikk, nei til personfokusering! Lenke til kommentar
V?rbris Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Velkommen etter får jeg bare si til FRP og deres velgere meg selv inkl. Når FRP er blitt STORE vil de jo leke med samme leker som politikere flest, dvs brenne av millioner av kroner som folk flest har arbeidet hardt for. Får håpe at folk flest får gluggene opp. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Velkommen etter får jeg bare si til FRP og deres velgere meg selv inkl. Når FRP er blitt STORE vil de jo leke med samme leker som politikere flest, dvs brenne av millioner av kroner som folk flest har arbeidet hardt for. Får håpe at folk flest får gluggene opp. 6002211[/snapback] Bedre at de blir brent opp enn å ikke bli brukt i det hele tatt... Lenke til kommentar
AP-bastion Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Sosialistene er som vanlig misunnelig på andres velstand. 5908577[/snapback] Misunnelige.. dette er jo bare latterlig hvorfor skal sosialister være misunnelig?? Velstand og penger osv har ikke alt og si det har veldig mye og si for hvem du er som person Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Sosialistene er som vanlig misunnelig på andres velstand. 5908577[/snapback] Velstand og penger osv har ikke alt og si det har veldig mye og si for hvem du er som person 6010537[/snapback] Sist jeg sjekket trenger man penger for å overleve, og man trenger velstand for å føle det godt med seg selv.. Lenke til kommentar
AP-bastion Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Sosialistene er som vanlig misunnelig på andres velstand. 5908577[/snapback] Velstand og penger osv har ikke alt og si det har veldig mye og si for hvem du er som person 6010537[/snapback] Sist jeg sjekket trenger man penger for å overleve, og man trenger velstand for å føle det godt med seg selv.. 6010545[/snapback] Selvfølgelig legger heller ikke skjul på at det er viktig.. men for å tjene penger må du jo ut i arbeid.. for å komme inn i jobben må du ikke ha nødvendigvis tonnevis med penger .. men du må ha kunnskap og det viktigste personligheten! Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Det skal jeg være enig i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå