Gå til innhold

Frp svir av skattebetalernes penger

Anbefalte innlegg

Ifølge den artikkelen er det det, nå skal jeg ikke si at det stemmer, da jeg ikke bryr meg så altfor meget om bilvanene til Siv Jensen.

5920319[/snapback]

Ja jeg vet at VG skriver det, men det er ikke korrekt. Et forsøk på å få solgt litt aviser i påsken kanskje, ikke vet jeg.

5920346[/snapback]

Jeg skal ikke påstå at du har feil her, da jeg som sagt ikke bryr meg stort om bilvanene til Siv Jensen, men, siden du hevder VG er feilinformert, eller ikke er korrekt som du sier, så hadde det kanskje vært greit med en link som faktisk underbygde den påstanden?

Og, nei, jeg regner ikke den linken som var rett til FRPs sider som en god nok kilde, ei heller linker som kobles opp mot andre partier.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Og, nei, jeg regner ikke den linken som var rett til FRPs sider som en god nok kilde, ei heller linker som kobles opp mot andre partier.

5943708[/snapback]

Hvilke andre kilder har informasjon om vedtak/saksbehandling gjort i FrPs gruppemøter? Referatet fra møtet burde fortelle nøyaktig hva som er gjort, men hvor offentlig det referatet er vet jeg ikke.

Lenke til kommentar

5943708[/snapback]

Hvilke andre kilder har informasjon om vedtak/saksbehandling gjort i FrPs gruppemøter? Referatet fra møtet burde fortelle nøyaktig hva som er gjort, men hvor offentlig det referatet er vet jeg ikke.

5943929[/snapback]

Jeg tenkte mer på avisartikler hvor det sto skrevet noe om det var hemmelig eller ikke hemmelig.

Lenke til kommentar
Jeg så en reportasje om dette på TV og, så tviler egentlig på at hele medianorge er i en felles konspirasjon mot FRP, selvom jeg vet at dere liker å tro det.

5943759[/snapback]

Som sosialist syns jeg ikke de har trykket annet enn FrP reklame^^

Har forbedrt seg litt nå da...

Lenke til kommentar
Jeg tenkte mer på avisartikler hvor det sto skrevet noe om det var hemmelig eller ikke hemmelig.

5944076[/snapback]

De fleste andre avisene skjønte kanskje at dette var en ikke-sak..

5944098[/snapback]

Daså, da vet jeg ikke hva jeg skal tro, men jeg velger å stole på VG, selv om de i enkelte saker legger frem yterst tvilsomme fakta, fremfor å stolle på dere FRP-ere, og ja, det vil si at jeg anser den saken for hemmeligholdt før det motbevises.

Endret av warpig
Lenke til kommentar
Daså, da vet jeg ikke hva jeg skal tro, men jeg velger å stole på VG, selv om de i enkelte saker legger frem yterst tvilsomme fakta, fremfor å stolle på dere FRP-ere, og ja, det vil si at jeg anser den saken for hemmeligholdt før det motbevis.

5944261[/snapback]

Skyldig til det motsatte er bevist sier du? Høres ut som norge i et nøtteskall ja.

Lenke til kommentar
Daså, da vet jeg ikke hva jeg skal tro, men jeg velger å stole på VG, selv om de i enkelte saker legger frem yterst tvilsomme fakta, fremfor å stolle på dere FRP-ere, og ja, det vil si at jeg anser den saken for hemmeligholdt før det motbevis.

5944261[/snapback]

Skyldig til det motsatte er bevist sier du? Høres ut som norge i et nøtteskall ja.

5944268[/snapback]

Siden det står det i den artikkelen så velger jeg å tro på det, ja, om det er Norge i et nøtteskall eller ei, får så være.

Endret av warpig
Lenke til kommentar
Daså, da vet jeg ikke hva jeg skal tro, men jeg velger å stole på VG, selv om de i enkelte saker legger frem yterst tvilsomme fakta, fremfor å stolle på dere FRP-ere, og ja, det vil si at jeg anser den saken for hemmeligholdt før det motbevises.

Hvordan har det blitt "hemmeligholdt"? Hvis ikke du kan svare på det, så bør du la være å fremlegge denne påstanden. Det holder ikke at VG har skrevet det, for de har på ingen måte forklart hva de mener er "hemmeligholdt".

Lenke til kommentar

Hvordan har det blitt "hemmeligholdt"? Hvis ikke du kan svare på det, så bør du la være å fremlegge denne påstanden. Det holder ikke at VG har skrevet det, for de har på ingen måte forklart hva de mener er "hemmeligholdt".

5944777[/snapback]

Leser du hva jeg skriver?

Jeg sier at jeg ikke aner om det stemmer, men jeg tror mer på VG enn FRP-ere, og det bygger kun på, ja, riktig, fordommer.

Lenke til kommentar
Jeg sier at jeg ikke aner om det stemmer, men jeg tror mer på VG enn FRP-ere, og det bygger kun på, ja, riktig, fordommer.

5944827[/snapback]

På samme måte som det er vanskelig å omvende en religiøs om vitenskapelige fakta, er det vel heller ikke noe poeng i å overbevise deg om de faktiske forhold når du allerede har gjort opp en mening. Foreslår at vi ikke bruker mer energi på det. :)

Lenke til kommentar

5944827[/snapback]

På samme måte som det er vanskelig å omvende en religiøs om vitenskapelige fakta, er det vel heller ikke noe poeng i å overbevise deg om de faktiske forhold når du allerede har gjort opp en mening. Foreslår at vi ikke bruker mer energi på det. :)

5944845[/snapback]

For å si det sånn, dere må gjerne prøve, men jeg jeg tror mer på VG enn dere helt til dere finner fram beviser, ja, snakker om linker og sånt nå.

Å, ja, kan nok virke litt kverulant, er for øvrig det og, men jeg foreslår om du og eventuelle andre ønsker å diskutere akkuratt det videre med meg, at vi går over til å bruke pm.

Ellers håper jeg dere har en koselig aften.

:)

Lenke til kommentar
Så det at VG er tatt i å spre usannheter mange ganger har ikke noe å si for deg?

5945430[/snapback]

Jo, og derfor sier jeg at jeg ikke er helt sikker, men velger å tro på dem fremfor en tilfeldig FRP-er, men straks dere faktisk kan dokumentere noe i mot det, så skal jeg nok bli enig der, men som jeg sa sist, om vi skal snakke mer om hemmelig, VG og meg, foretrekker jeg at vi gjør det på pm.

Endret av warpig
Lenke til kommentar

5944777[/snapback]

Siden du er så "ivrig" etter at andre skal forklare hvordan det er blitt hemmelighold,så kan vel du bevise at det ikke er det.

Her refereres det til en avis og det er det vi har å holde oss til her som i mange andre saker,men plutselig blir enkelte så hårsåre :hmm:

Det er jo sagt at dette er på kanten/i grenseland av hva som er tillatt, er det da så rart om dem som har vedtatt dette prøver å gå stille i dørene??

En annen ting som er rart er at når visse andre partier blir omtalt i samme avis er det plutelig greit .

Ingen er feilfrie og slett ikke innen politikken.

Lenke til kommentar
En tilfeldig Frper som skriver på frp.no?

5945621[/snapback]

På samme måte som at f.eks. Kristin Halvorsen og Erik Solheim bare er tilfeldige SV'ere. :thumbup:

5945657[/snapback]

Riktig,for om det var SV som hadde gjordt dette og forsøkt hemmeligholdt det,hadde jeg overhode ikke stolt på verken Kristin eller Erik om de benektet det.

Det blir som bukken og havresekken i begge tilfellene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...