miXer Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Jeg har en drøm om at jeg en dag skal få kjøpt meg en 2.5T motor fra en 850 og plassere i min Volvo 460 95'. Noen som vet om dette funker smertefritt? Vet selvfølgelig at MYE må oppgraderes. Noen som vet sånn ca hva disse motorene ligger på i pris i sverige? Hvor går alders grensen for at man slipper å betale hk-avgift ved ombygg? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Kjøp deg heller en 850 da, da har du jo allerede bil som takler den motoren og. Lenke til kommentar
miXer Skrevet 18. april 2006 Forfatter Del Skrevet 18. april 2006 Kjøp deg heller en 850 da, da har du jo allerede bil som takler den motoren og. 5920804[/snapback] Poenget er det at jeg vil prøve om det går å bygge den om. Og hvordan det går med registrering. Trenger et prosjekt å holde på med etterhvert. Så, noen som vet om dette er mulig, eller vil jeg få store problemer noe sted underveis? Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Det er ikke akkurat noe god plass under paseret på 400 serie bilene, har heller ikke hørt om noen som har prøvd. Tror du får bedre svar på et volvo forum. Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 "DAF"-volvoene 300-/400-serien er såvidt meg bekjent litt trange i nøtta, dvs at det er dårlig plass i de. Har sett under panseret på en 2.0 460 og det er ikke god plass. Å sette inn en tverrstilt 2.5liter turbo fra 850 blir nok drøyt. Men - Du kan ringe Volvo, de bytter motor på forespørsel (men tar seg betalt for det ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå