nree Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Har 2 stk. TG webkameraer på http://tg-webcam.moo.no/ .. Er det noen som vet hvordan jeg kan ungå å se at bildet blir refreshet liksom. At det ikke blir lastet slik at bildet blir lastet fra toppen og nedover. Håper noen skjønner.. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Du er klar over det at du har brutt loven når du har kopiert den øverste delen av siden til TG, ikke sant? Ellers er det vel bare å servere et videofeed i stedet for bilder som refresher? Det er i hvertfall det jeg ville gjort... Lenke til kommentar
Kim T Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 klarer ikke å se noe på jobben her. Kan være en idé å skrive offisielt riktig. Siden du bruker det så mange ganger. Er ikke så sikker på om at dere som påstår at han har gjort noe ulovlig virkelig har gjort det. Lovteksten kan tolkes på mange måter. Eneste måten å finne ut om ting faktisk er ulovlig er å henvende seg til retten og se på retts praksis ved slike anledninger. Hilsen en med erfaring fra slikt. Lenke til kommentar
nree Skrevet 12. april 2006 Forfatter Del Skrevet 12. april 2006 Fikk mail fra en i crew, han spurte om jeg kunne endre design eller legge ned siden. Siden er nå lagt ned grunnet TG skal sette opp en offisiel side. Lenke til kommentar
nree Skrevet 12. april 2006 Forfatter Del Skrevet 12. april 2006 La opp igjen siden med ett annet design.. Fikk nå til det jeg lurte på.. Løsningen var java. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå