Fruktkake Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Når jeg slår av maskinen, vil den ikke starte opp igjen. Dog når jeg slår strømforsyninga av og på igjen funker det. Trenger jeg ny? Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Når jeg slår av maskinen, vil den ikke starte opp igjen. Dog når jeg slår strømforsyninga av og på igjen funker det. Trenger jeg ny? 5907965[/snapback] Høres rart ut at maskinen din ikke starter etter du hadd den av... Det er ikke 100% sikkert at det er selve strømforsyning som gjør at pc'n din ikke starter. Men jeg ville kjøp en ny da. Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 (endret) noen 500 watter skal liksom være nok for sli da The total Watts is important but the Total Amperage Available on the +12V Rail(s) is the most important, followed by the +5V amperage and then the +3.3V amperage. Because of the increased power consumption of the new high-power video cards the recommended minimum for +12V is 26A, for SLI 35A. 30 3,3 30 5 er vel best Endret 13. april 2006 av pizzafordi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå