Gå til innhold

Billig blekkskriver? Endte opp med "dyr" multiskr


Anbefalte innlegg

Jeg trenger en billig og god blekkskriver som hovedsaklig skal brukes til å skrive ut og arkivere efaktura osv, samt andre ting jeg evt. skulle trenge å skrive ut.

 

Finnes det en grei og billig skriver jeg kan kjøpe i dag på Netshop Oslo, eller burde jeg legge litt mer penger i det? Trenger skriver til alt mulig senere evt. men skulle gjerne skaffet den i dag før påske.

 

 

Tips?

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg trenger en billig og god blekkskriver som hovedsaklig skal brukes til å skrive ut og arkivere efaktura osv, samt andre ting jeg evt. skulle trenge å skrive ut.

 

Finnes det en grei og billig skriver jeg kan kjøpe i dag på Netshop Oslo, eller burde jeg legge litt mer penger i det? Trenger skriver til alt mulig senere evt. men skulle gjerne skaffet den i dag før påske.

 

 

Tips?

5907868[/snapback]

 

Her har du masse valg:

http://www.komplett.no/k/search.asp?q=blekkskriver+

Her har du blekkpatroner:

http://www.blekkskriveren.no/

http://www.blekkstasjon.no/

Tja, det e bare å søk ;)

Endret av Leasch
Lenke til kommentar

Må ikke ha fargeskriver i første omgang, men senere kanskje for å skrive ut bilder fra digitalkamera? Jeg vet jeg vil ønske det senere så det blir kanskje litt kinkig å velge nå.

 

Men hva blir en god mellomting? Og det må være en skriver jeg kan kjøpe og få i dag(netshop oslo, elkjøp/lefdal, expert, computer city, bonus, spaceworld++ osv) hvis ikke kan jeg ta meg lengre tid. Men trenger den i påsken hehe.

 

Skal jeg gjøre et kjapt valg nå ønsker jeg ikke å kjøpe katta i sekken, men heller finne et godt valg midt på treet.

 

Leasch:

Vet det bare er å søke, men ikke lett å gjøre gode kjappe valg kun ved å lese, greit med brukerinnspill :)

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Fant akkurat ut at jeg faktisk ønsker at den skal være trådløs på komunikasjon og støtte en av følgende:

 

- bluetooth mot klient.

- oppkobling mot ett WiFi nettverk.

- RJ45 nettverkskort.

 

Dette fordi jeg vil ha den stående i et skap i et annet rom.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Ehm...

 

Hjemme fra butikken nå, og jeg endte opp med en fullverdig skriver alikevel.

 

HP Photosmart 3210. De hadde ikke 3310 på lager, men jeg trenger ikke Fax men ønsket wlan. Dog kan jeg kjøpe en bluetooth sak til denne for 295,- fra HP. Evt. kanskje en wlan bridge dongle ellerno.

 

Håper HP 3210 er et godt valg, og jeg fikk en tilsynelatende meget god pris for den. 1850,- (prut prut..)

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Ehm...

 

Hjemme fra butikken nå, og jeg endte opp med en fullverdig skriver alikevel.

 

HP Photosmart 3210. De hadde ikke 3310 på lager, men jeg trenger ikke Fax men ønsket wlan. Dog kan jeg kjøpe en bluetooth sak til denne for 295,- fra HP. Evt. kanskje en wlan bridge dongle ellerno.

 

Håper HP 3210 er et godt valg, og jeg fikk en tilsynelatende meget god pris for den. 1850,- (prut prut..)

5910081[/snapback]

Shit! Hvor var det? Regner med at du snakker inkl. mva.?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...