Ray83 Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Nå er det påskeferie og jeg er derfor uten tilgang til internet 1 uke Finnes det programmer som kan simulere en MYSQL database på en windows maskin? Prøvde å laste ned mysql for win, men fikk feilmelding under installasjonen. Lenke til kommentar
roac Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Nå er det påskeferie og jeg er derfor uten tilgang til internet 1 uke Finnes det programmer som kan simulere en MYSQL database på en windows maskin? Prøvde å laste ned mysql for win, men fikk feilmelding under installasjonen. 5907850[/snapback] Du kan jo installere i VirtualPC, VMWare eller noe slikt? Så kan du kjøre det på Linux om du så vil. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Nå er det påskeferie og jeg er derfor uten tilgang til internet 1 uke Finnes det programmer som kan simulere en MYSQL database på en windows maskin? Prøvde å laste ned mysql for win, men fikk feilmelding under installasjonen. 5907850[/snapback] Du kan jo installere i VirtualPC, VMWare eller noe slikt? Så kan du kjøre det på Linux om du så vil. 5908039[/snapback] Det vil gå ganske sirrup da. Dessuten skal det være fult ut mulig å installere og kjøre en mysql-server i Windows. Ray83: Hvilken feilmelding er det du får? Lenke til kommentar
roac Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Nå er det påskeferie og jeg er derfor uten tilgang til internet 1 uke Finnes det programmer som kan simulere en MYSQL database på en windows maskin? Prøvde å laste ned mysql for win, men fikk feilmelding under installasjonen. 5907850[/snapback] Du kan jo installere i VirtualPC, VMWare eller noe slikt? Så kan du kjøre det på Linux om du så vil. 5908039[/snapback] Det vil gå ganske sirrup da. Dessuten skal det være fult ut mulig å installere og kjøre en mysql-server i Windows. Ray83: Hvilken feilmelding er det du får? 5908336[/snapback] Det spørs nå hva slags PC du har. Jeg kjører MSSQL med Analysis Services, Reporting Services og Integration Services, og det funker helt greit virtuelt. Men, det kan jo være MySQL som er elendig da, siden det går så tregt Lenke til kommentar
CruellaDeVille Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Nå er det påskeferie og jeg er derfor uten tilgang til internet 1 uke Finnes det programmer som kan simulere en MYSQL database på en windows maskin? Prøvde å laste ned mysql for win, men fikk feilmelding under installasjonen. 5907850[/snapback] Hvorfor vil du simulere en mysql-server? Lenke til kommentar
timitim Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 (endret) Eg bruker et program som heter Xampp. Endret 21. april 2006 av timitim Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Det finnes "samlepakker" til windows med Apache, PHP og MySQL, eksempelvis AppServ (bruker det selv til testserver), XAMPP osv. Lenke til kommentar
NightWolfie Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Bruk et program som heter WAMP. Helt genialt, utrolig enkelt å bruke og inneholder Apache og PHP i tillegg til Mysql... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå