Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Nå er det påskeferie og jeg er derfor uten tilgang til internet 1 uke :cry: Finnes det programmer som kan simulere en MYSQL database på en windows maskin? Prøvde å laste ned mysql for win, men fikk feilmelding under installasjonen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå er det påskeferie og jeg er derfor uten tilgang til internet 1 uke  :cry:  Finnes det programmer som kan simulere en MYSQL database på en windows maskin? Prøvde å laste ned mysql for win, men fikk feilmelding under installasjonen.

5907850[/snapback]

Du kan jo installere i VirtualPC, VMWare eller noe slikt? Så kan du kjøre det på Linux om du så vil.

Lenke til kommentar
Nå er det påskeferie og jeg er derfor uten tilgang til internet 1 uke  :cry:  Finnes det programmer som kan simulere en MYSQL database på en windows maskin? Prøvde å laste ned mysql for win, men fikk feilmelding under installasjonen.

5907850[/snapback]

Du kan jo installere i VirtualPC, VMWare eller noe slikt? Så kan du kjøre det på Linux om du så vil.

5908039[/snapback]

Det vil gå ganske sirrup da. Dessuten skal det være fult ut mulig å installere og kjøre en mysql-server i Windows.

Ray83: Hvilken feilmelding er det du får?

Lenke til kommentar

5907850[/snapback]

5908039[/snapback]

Det vil gå ganske sirrup da. Dessuten skal det være fult ut mulig å installere og kjøre en mysql-server i Windows.

Ray83: Hvilken feilmelding er det du får?

5908336[/snapback]

Det spørs nå hva slags PC du har. Jeg kjører MSSQL med Analysis Services, Reporting Services og Integration Services, og det funker helt greit virtuelt.

Men, det kan jo være MySQL som er elendig da, siden det går så tregt :D

Lenke til kommentar

5907850[/snapback]

Hvorfor vil du simulere en mysql-server?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet+6132

Det finnes "samlepakker" til windows med Apache, PHP og MySQL, eksempelvis AppServ (bruker det selv til testserver), XAMPP osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...