Arsenal_RULES Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Jeg har brukt Sony Vegas siden jeg begynte med filmredigering (1 år siden sirka). Var ganske overbevist om at Sony Vegas var bedre enn Adobe Premier. Men testet for en liten stund siden Adobe Premier, og, det var store forskjeller! Vil anbefale alle som har rå eller mulighet til å bytte til Adobe Premier, er mye bedre! Men Sony Vegas er et flott program å redigere i, det er ikke det! Men Adobe er så mye bedre Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Vil påstå at det er ganske subjektivt kva som er best, so sjølv om PPro er betre for deg, vil truleg mange heller bruke Vegas. Begge er svært gode verktøy. Lenke til kommentar
KnutD Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 Men testet for en liten stund siden Adobe Premier, og, det var store forskjeller! Hvis dette innlegget skal ha noen verdi må du jo fortelle HVA som er så mye bedre! Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Ja, hvor blir det av detaljene? Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 De er vell gode på hver sin måte vil nå jeg si.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå