Savage Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Heisann, Har tre Dellmaskiner i et lokale. Problemet mitt er at CD-rommen på to stk ikke fungerer. Vet ikke helt hva som er feil, men jeg setter inn CD'en og den snurrer som den skal, men det virker som om maskinene ikke klarer å lese CD'en. Noen som vet hva som kan være galt? Lenke til kommentar
PerB Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Kan være feil/skader på platen slik at enkelte CD-lesere ikke kan håndtere dem. Hvis du benytter Explorer - hva sier maskinen når du prøver å se på CD-platen? Lenke til kommentar
Savage Skrevet 12. april 2006 Forfatter Del Skrevet 12. april 2006 (endret) Kan være feil/skader på platen slik at enkelte CD-lesere ikke kan håndtere dem. Hvis du benytter Explorer - hva sier maskinen når du prøver å se på CD-platen? 5907883[/snapback] Det som er pussig, er at det er tre nøyaktig samme maskiner som står ved siden av hverandre, men den fungerer i den ene maskina, men ikke i de to andre. Maskinen bare forteller meg at jeg må sette inn en CD når jeg prøver å gå inn på CD-platen.... Prøver også å boote med Windows installasjons CD'en, men det fungerer heller ikke. EDIT: Har også prøvd flere forskjellige CD-plater Endret 12. april 2006 av Savage Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå