Gå til innhold

Noen som spiller på Balnazzar her?

Anbefalte innlegg

Har hørt mye bra om serveren, så jeg og en venn har veldig lyst til å lage en ny character der :)

Så jeg lurer egentlig på hvilke classes som det er mest behov for på serveren, og om det er en del guilder som har god progress i instancer osv. ;)

Takk for alle svar :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei sveis!

Spiller selv på Balnazzar, lag deg druid eller warlock som Azper sier, servern er overbefolket av Guildløse Warriors Mages og Rogues. Desverre er det ikke mange top-guilds på servern, men en fin server og være på. Aldrig login kø, lite trøbbel generelt.

PvE:

På Alliance er det Phoenix Flame, Edge of Eternity, Nordlys og Thirst som gjør det bra, hvor PF er de eneste som har tatt Twin emps.

På Horde siden er det: Ravenous, Harlequins ConFused som dominerer.

Utenom dette er det fine køer i AB. Vente tiden på dagen kan være noe lang men i prime time er ikke dette noe problem.

(Hei Azper)

Endret av brutti
Lenke til kommentar

Ok, tusen takk for tips og info om serveren. Jeg og to andre har bestemt oss for å starte char's der, men lurer på en liten ting til.

Har hatt en del problemer med mange ninjalootere på gamle den serveren, er det mange av disse Balnazzar? Eller er serveren fri fra ninja historie? :tease:

Lenke til kommentar
Ok, tusen takk for tips og info om serveren. Jeg og to andre har bestemt oss for å starte char's der, men lurer på en liten ting til.

Har hatt en del problemer med mange ninjalootere på gamle den serveren, er det mange av disse Balnazzar? Eller er serveren fri fra ninja historie?  :tease:

5909087[/snapback]

Hmm, ok..

Så det er ikke no ninja problemer på Alliance siden?

Lenke til kommentar

En fin server, masse greie folk der, å veldig mange nordmenn :cool:

Er en god del guilder som farmer BWL å har kommet godt igang med AQ.

Hvis du skal starte der start druid eller lock, å for all del ikke warrior eller mage, er så sykt med dem der allerede.

Lenke til kommentar

Har en low lvl der.

Tok en liten pause, siden det var så mye ganking i stv at jeg holdt på å knuse tastaturet.

Greit når samme roguen (lvl 40) ambusher meg 5 ganger på rad når jeg har rundt 20-30% hp når jeg er lvl 31! Da føler man for å gjøre noe annet! ;)

Lenke til kommentar

Jeg spilte på Balnazzar fra den kom opp og frem til 17. februar. Alliance, selvsagt. Det er by far den aller beste serveren jeg har spilt på. I alle fall helt frem til Boulderfist kom. (Det er jo litt tidlig å si om det er en god eller "dårlig" server enda.)

Det skal godt gjøres å komme inn i de mer etablerte guildene på serveren, omtrent uansett hvilken class du levler opp, men det finnes flere guilder som er i startgropen for MC/ZG hvis jeg ikke husker helt feil. Hvis du roller alliance bør du gå for warlock fremfor prest, da vi ofte slet med å ha fire-fem warlocks online til MC. Prester virker det egentlig som det er nok av der, sammen med de andre classene, selv om det ikke akkurat er det dummeste valget du kan ta - om du er en god healer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...