sluffy Skrevet 10. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2006 Folk som kjører foran oss må jo vite hva bilen heter. Vi tenker å kjøpe mer puter og et par tepper til. I gå var vi på Vollane (for de som vet hvor det er), her ble tepper og puter dradd ut slik at folk kunne sitte på de. En del har forsvunnet, og masse er så skittent at det ikke skal inn igjen i bilen. Da trengs en liten påfylling. Lenke til kommentar
ReVolvolution Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Tidig å se en bil her inne, som jeg faktisk har sett rulle bak meg på veien.. Med voldtatt brannlogo Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 11. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2006 Dalet, hvor har vi blitt observert? Nå er det forresten lite skrift igjen på bilen, etter hard vasking de siste dagene, grunnet drittunger (innunder her går også andre russ) som har kastet egg, har teipen løsnet. Dette regner vi med å fikse opp i morgen. Jeg må bare installere et par høyttalere til i den andre bilen på skolen, kanskje du har sett den også. Den heter Beauties in a Beast, og er en gammel Caravelle (det er hvertfall to biler i Bergen med det navnet). Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Jeg må bare installere et par høyttalere til i den andre bilen på skolen er det 2 russebiler på hele skolen ? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 11. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2006 Stemmer. Vi er ikke mer enn 350 elever eller noe sånt da, tilsammen på alle trinnene. Det var planer om hvertfall fem biler, men folk trakk seg i ett sett, så da endte vi opp med bare to. Lenke til kommentar
ReVolvolution Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 sluffy: husker ikke helt hvor jeg har sett bilen, men jeg husker igjen den brann-logoen på siden.. Kan det være med McDonalds i Åsane jeg har sett bilen? Når det gjelder skrift på bilen, så har jeg folieskjærer, og kan lage klistermerker til dere i alle typer og fasonger Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 12. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2006 Hvis vi kunne lånt den hadde det vært supert, vi har fått en del folie-greier av Infomativ som vi har brukt tapetkniv på, det var noe dritt. Lenke til kommentar
ReVolvolution Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Låne og låne.. Du får den ikkje inn i russebilen.. Men hvis du kjem til meg på Janaflaten, så kan eg fikse ting og tang til deg Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 13. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2006 Såpass ja. Jeg trodde det var snakk om en knivlignende liten sak, så feil kan man ta. Du har ikke forslag til tid jeg kan komme ut der da? Og kanskje en liten forklaring på hvor det er. Lenke til kommentar
ReVolvolution Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Sender deg en PM senere. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 14. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2006 Spørs vel egentlig om det er noe vits i det nå. Jeg kom på at det ikke er stort mange dager igjen av russetiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå