alexkl Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Hei. Jeg får snart min xbox, ikke 360. Er det noe jeg kan gjøre med denne? slik at den kan spille mp3, være på internett osv? Jeg vill også gjøre noe fett med den, kom gjerne med innspill/forslag:) Forslag fra min side: *Lakke den *Putte inn lcd display *skifte hdd(orginalt 20gigabyte) Hva er å chippe en xbox? har hørt det et sted, men husker ikke helt hvor. Takk for svar på forhånd Lenke til kommentar
snake77 Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 tror du skal vente av med den xboxen du har bestilt, kjøp den heller ferdig chippet om det lar seg gjøre, er usikker om 360 lar seg chippe på nåverende tidspunkt. men sjekk www.digistore.no dem er seriøse, kan den chippes så gjøres det her. DEM er vel norges mest seriøse på dette området. iallefall til xbox og ps2. Lenke til kommentar
icer Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Skal du chippe en xbox selv må du kunne og lodde... Det beste er å sende den inn til de som selger chip'ene, så er du litt mer sikker på at det blir gjort skikkelig, og det er deres feil om de fucker det til. Vær obs på om det står noe om at de ikke tar ansvar om noe går galt under en slik operasjon elns.... Lenke til kommentar
alexkl Skrevet 12. april 2006 Forfatter Del Skrevet 12. april 2006 Takk for svar icer og snake. Saken er at jeg kjøper den ikke. Jeg får den i bytte mot en pc. Og det følger med 10 spill, 2 håndkontroller og 20gigabyte harddisk. Er det noe problem og bytte den hvis den blir for liten? Eller kan man putte inn en til i tillegg til den som er der fra før? Hva vill det egentlig si og chippe den? takker:) Lenke til kommentar
icer Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Å chippe den vil si at du fjerner/bytter den orginale programvaren som er på xboxen slik at du for eks kan spille piratkopierte spill (noe som jeg aldri tror noen gjør ) kan lagre filmer, musikk videoer og musikk som mp3 (tror det er wav til vanlig og da får du 10 mp3'er for en wav sang) Du må nok bytte ut harddisken, det er verken plass eller kontakter til flere etter slik jeg husker? Kjøp deg en stillegående disk med bra med plass så har du nok... Men hør med noen som har bedre peiling, vet ikke om det er en øvre grense for hvor mye xbox'en takler... Men 20gb blir i minste laget, gb'en fyker fort når du først begynner... Lenke til kommentar
alexkl Skrevet 12. april 2006 Forfatter Del Skrevet 12. april 2006 Å chippe den vil si at du fjerner/bytter den orginale programvaren som er på xboxen slik at du for eks kan spille piratkopierte spill (noe som jeg aldri tror noen gjør ) kan lagre filmer, musikk videoer og musikk som mp3 (tror det er wav til vanlig og da får du 10 mp3'er for en wav sang)Du må nok bytte ut harddisken, det er verken plass eller kontakter til flere etter slik jeg husker? Kjøp deg en stillegående disk med bra med plass så har du nok... Men hør med noen som har bedre peiling, vet ikke om det er en øvre grense for hvor mye xbox'en takler... Men 20gb blir i minste laget, gb'en fyker fort når du først begynner... 5911104[/snapback] takk takk:) Ikke noe piratkopiering her nei, det er ikke lov Men hvilken programvare kjører man da? Lenke til kommentar
icer Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Ehm, du får søke og se, husker ikke noe i hodet... Men noe med evoX eller noe drage greier? Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Det er jo et eget forum for x-box mod's. Skal se om ejg finner en link til deg Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 http://forums.xbox-scene.com Lenke til kommentar
alexkl Skrevet 14. april 2006 Forfatter Del Skrevet 14. april 2006 http://forums.xbox-scene.com 5918185[/snapback] Takk. DU er en engel du også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå