Ustedalen Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Hei igjen alle sammen Trenger nok en gang litt veiledning til valg av filmer. Ved neste filmkjøp er disse klare: 24 Season 2 Lord of War To End All Wars Derimot så vil jeg også kjøpe noen til, og jeg vil ha noen som er ganske lik som Sahara (ikke kjøpt enda, men nylig sett) og Lord of War. Noe med litt sprudlende action, hvis dere forstår? Noen idé til noen andre filmer? Tilleggs spørsmål: Er Transporter filmene noe å satse på? Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 liker du kampsport så anbefaler jeg Legend of drunken master. Det er den desiderst beste kampsport filmen jeg har sett. Men det er ikke enorm action,,altså folk blir ikke sparka 30 meter bort krasjer i en bil og bilen eksploderer osv. Det hovedsakelige med filmen er perfekt timing og den skal se ut som alt er logisk. Du skal liksom ikke se at en motspiller venter på den andre skal lande fra ett flyvende spark osv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Transporter-filmene stinker verre enn utedasset på hytta. Hold deg unna! Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Transporter-filmene stinker verre enn utedasset på hytta, men er underholder til de grader. Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Enda en 24 sesong hvis du ikke har alle. Eller CSI sesong 1 eller 2 Lenke til kommentar
Battone Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 (endret) Her er noen "action" filmer som må sees om man ikke har sett dem før.. Memento (2000) er en bra film.. Batman begins (2005) Big fish (2003) er ikke action, men en søt eventyr film som man ikke bør gå glipp av.. Crouching Tiger, Hidden Dragon Denne har du selvsagt sett... Hero - Ying xiong (2002) Denne er bra.. Action og om man liker Jet Li og Quentin Tarrantino bør man se den... Håper noen av disse faller i smak.. ************** Og det at transporter filmene stinker er en sannhet med sine begrensninger.. Veldig grei underholdning, action.. Om man kun vil se film en kveld for å slå 2 timer ihjel er filmene helt kurrante.. Endret 12. april 2006 av Dre@m_Lord Lenke til kommentar
si_men Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Kanskje noe mer Nicolas Cage? som f.eks "con air" eller "face/off" (hvis du ikke har de fra før av da...) Transporter filmene er noe man kan se en gang, men jeg vil ikk anbefale og kjøpe de... Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 Som mange ganger nevnt; IKKE kjøp transporter filmene. Billigfilmer som kan gi deg en litt tørr latter en gang, men som ikke viser noe kvalitet. Lenke til kommentar
e321 Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 men altså... transporter filmene er god underholdning... kan i det minste leie dem hvis du er intr. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 The thing Evil dead 1-3 Monty Python (Alt) Wallace and Gromit (Alt) Jackie Chan er jo underholdende om du liker han, police story er å anbefale. Seinfeld! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå