Snipershot Skrevet 29. september 2002 Del Skrevet 29. september 2002 Wah.. Jeg formaterte Mskina så når jeg installerte GTA 3 igjenn er alle teksturene jah.. feil.. teksten i menyene er bare firkanter.. hva gjør jeg?? er det en patch for å fikse dette?? hvor finner jeg den?? Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 29. september 2002 Del Skrevet 29. september 2002 Du vil antakeligvis finne alt du lurer på om slike GTA3-saker her. hvis du ikke finner det der så finner du det garantert her :smile: Lenke til kommentar
Dreadlord Skrevet 29. september 2002 Del Skrevet 29. september 2002 Quote: Den 2002-09-29 15:55, skrev Snipershot:Wah.. Jeg formaterte Mskina så når jeg installerte GTA 3 igjenn er alle teksturene jah.. feil.. teksten i menyene er bare firkanter.. hva gjør jeg?? er det en patch for å fikse dette?? hvor finner jeg den?? Det er et Direct3d problem. last ned filen fra Denne siden. Den oppdaterer windows xp. Har du ikke xp, eller bruker du engelsk versjon av windows, må du søke etter samme driver i det formate du vil ha den i eks w98, me eller win2k. alt skal ligge på microsoft sine hjemme sider. Denne driveren gjør også flyten i spillet mye bedre :wink: lykke til Lenke til kommentar
Seian Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Har sett patch'en, men husker ikke URL :-/ Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Denne gjør susen :smile: (OBS 3MB): GTA 3 Patch Sveinl _________________ Mine hardwarespesifikasjoner [ Denne Melding var redigert av: Sveinl på 2002-10-03 17:49 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå