krbalto Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Har kjøpt meg en lcd-tv, og prøvde i går forskjellige oppløsninger for å se hvilken funker best med tv'en. så plutselig får jeg problemer med pc'en .. vil ikke starte opp, kommer en feilmelding, og spør om jeg vil starte win som vanlig eller sikkermodus eller med siste fungerende...... etc... samme hva jeg velger så jobber den bare par sekunder og restarter pc'en av seg selv... skjer hele tida... samme hva jeg velger... Hva er feilen? Har skjedd noe når jeg har holdt på med de oppløsningsjusteringene.. men hva? Mvh Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 jeg vet ikke hva som kan være feilen, jeg har brukt powerstrip med mange oppløsninger for å få optimalt bilde på tv-en min men det har nå alltid starta opp. Jeg antar at du kan starte opp i sikkermodus eller en anen modus? Kansje det står noe i loggen (hendelsesliste) som du finner i datamaskinbehandling. Kansje du kan kjøre logget oppstart modus. Har ikke testa det selv. Lenke til kommentar
abe78 Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Prøv å skru den helt av og så på igjen. Kjør i sikkerhetsmodus uten nettverk. Foreta justeringer og restart. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Hei! Prøv å velge "gjenoppretting av innstillinger" fra oppstartsmenyen. God påske! Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
krbalto Skrevet 15. april 2006 Forfatter Del Skrevet 15. april 2006 hmmm.... har prøvd alt det dere sier ovenfor... men alt som som skjer da er bare at pc'en restarter bare på nytt igjen og får da igjen opp om jeg vil 'restarte i sikkermodus' .... etc etc..... Lenke til kommentar
krbalto Skrevet 15. april 2006 Forfatter Del Skrevet 15. april 2006 må vel bare installere og formatere helt på nytt da? Lenke til kommentar
krbalto Skrevet 15. april 2006 Forfatter Del Skrevet 15. april 2006 og bare for å ha nevnt det.. har en aopen barebone liten kabinett p4 3ghz seagate 200gb 1gb ram ati x1600 pro 256mb Lenke til kommentar
hiper Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 har du denne på netT? kankansje være blaster viruset! Lenke til kommentar
krbalto Skrevet 15. april 2006 Forfatter Del Skrevet 15. april 2006 Har en annen harddisk som jeg kanskje installerer da.. men hvis jeg gjør det , hvordan kan jeg overføre det som er på den andre hd'en til den nye hd'en? Lenke til kommentar
krbalto Skrevet 15. april 2006 Forfatter Del Skrevet 15. april 2006 har du denne på netT? kankansje være blaster viruset! 5926270[/snapback] Har nett ja.. blaster viruset?? Holdt på med å prøve å finne riktig oppløsning , da pc'en plutselig bare slo seg vrang... Har ikke hadt noen problemer før. Men hvordan får jeg evnt fjernet viruset da jeg ikke får i gang pc'en? Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 siden det var oppløsninger du leika men så kansje du burde prøve ett annet skjermkort,,eller prøve skjrmkortet i klikkepc-en på en anen pc for å se om det virker Lenke til kommentar
krbalto Skrevet 16. april 2006 Forfatter Del Skrevet 16. april 2006 siden det var oppløsninger du leika men så kansje du burde prøve ett annet skjermkort,,eller prøve skjrmkortet i klikkepc-en på en anen pc for å se om det virker 5926861[/snapback] Har prøvd å ta bort skjermkortet jeg har og koble til med det integrerte skjermkortet, men det funker heller ikke. får det samme da og.. Lenke til kommentar
krbalto Skrevet 20. april 2006 Forfatter Del Skrevet 20. april 2006 hmm... nå får jeg opp at en fil mangler/eller er skadd... filen må installeres på nytt.. en eller annen .dll-fil. hva må jeg gjøre? Lenke til kommentar
PerB Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Hvilken DLL-fil? "en eller annen" er ikke presist nok til å gi deg råd. Lenke til kommentar
krbalto Skrevet 20. april 2006 Forfatter Del Skrevet 20. april 2006 Hvilken DLL-fil? "en eller annen" er ikke presist nok til å gi deg råd. 5957928[/snapback] regnet nesten med det.. Skal sjekke senere hvilken .dll fil det var.. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Prøv å ta ut BIOS-batteriet i et minutt for så og sette det inn igjen? (dette vil føre til at BIOS resettes. Fungerte for meg når min ikke ville starte helt.) Lenke til kommentar
krbalto Skrevet 20. april 2006 Forfatter Del Skrevet 20. april 2006 Prøv å ta ut BIOS-batteriet i et minutt for så og sette det inn igjen?(dette vil føre til at BIOS resettes. Fungerte for meg når min ikke ville starte helt.) 5958177[/snapback] har prøvd .. funket ikke her.. Lenke til kommentar
krbalto Skrevet 20. april 2006 Forfatter Del Skrevet 20. april 2006 Hvilken DLL-fil? "en eller annen" er ikke presist nok til å gi deg råd. 5957928[/snapback] 'Windows kan ikke starte fordi en fil mangler eller er skadet, <window root>\system32\hal.dll Installer en kopi av filen ovenfor på nytt....' Slik står det altså... som sagt så hadde jeg først den "feilmeldingen " som nevnt tidligere i tråden, men nå plutselig får jeg opp den der nye .. hal.dll, har det noe med grafikken å gjøre? koblet til en annen hd på pc'en og installerte atidrivere og så den installerte filer til system32.. hvis jeg husker rett.. som sagt så "krasjet" pc'en mens jeg fiklet med oppløsningene.. Lenke til kommentar
krbalto Skrevet 20. april 2006 Forfatter Del Skrevet 20. april 2006 så hvordan får jeg i gang den hd'en igjen? har veldig mye på den som jeg gjerne skulle ha sluppet å kopiere og installere på nytt.. veldig mye bilder, musikk, film etc.... få igang den hd'en igjen eller hvordan får jeg overført det til den andre hd'en hvis jeg ikke får den i gang igjne? mvh Lenke til kommentar
krbalto Skrevet 21. april 2006 Forfatter Del Skrevet 21. april 2006 ingen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå