cheeplix Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Yay og hell ye! Da ble det omsider lappen på meg også. Har allerede greid å krasje bilen, men det er ikke poenget. Lenke til kommentar
............... Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Ahh grattis med lappen og ditt første krasj.. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Føler du en spesiell glede ved å plage mindreårige med dette så sent på natta? Lenke til kommentar
O.J Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 da har du vel egentlig ikke fortjent lappen. tror ikke sensoren blir mye stolt hvis han hører om det. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Kanskje jeg skal ta standard svaret som mange kommer på dette gledesutbrudd forumet. Velkommen etter. Neida, gratulere med lappen. Kræsja du av uflaks eller skulle du vise deg frem? Husk nå at det er nå du skal begynne å lære, om du har lappen vil det ikke si at du er best Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 11. april 2006 Forfatter Del Skrevet 11. april 2006 da har du vel egentlig ikke fortjent lappen. tror ikke sensoren blir mye stolt hvis han hører om det. 5906886[/snapback] Jaha? Ikke drit deg ut. Kanskje jeg skal ta standard svaret som mange kommer på dette gledesutbrudd forumet. Velkommen etter. Neida, gratulere med lappen. Kræsja du av uflaks eller skulle du vise deg frem? Husk nå at det er nå du skal begynne å lære, om du har lappen vil det ikke si at du er best 5906925[/snapback] Nei, det var _strengt_ tatt ikke min feil. Var en buss som kutta noe grusomt i en allerede trang sving, så jeg måtte legge langt meg ut. Dette førte til at jeg traff fortauskanten som sendte meg ut i retning motgående fil, hadde ikke noe valg. Måtte vrenge kjapt inn igjen og fikk en sleng som sendte meg ganske hardt inn i kanten på ny. Husker ikke hva det som røk het, kan det ha vært forstillingen? Jaja, bilen skulle skrotes likevel. ;P Lenke til kommentar
minialeks Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Jeg er misunnelig på deg.. Gralla Lenke til kommentar
BeNeFit Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Grattis! Jeg får den om er par uker (forhåpentligvis) Lenke til kommentar
radiated Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Gratulerer med lappen. Håper det var din siste krasj....:-) Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 Nei, det var _strengt_ tatt ikke min feil. Var en buss som kutta noe grusomt i en allerede trang sving, så jeg måtte legge langt meg ut. Dette førte til at jeg traff fortauskanten som sendte meg ut i retning motgående fil, hadde ikke noe valg. Måtte vrenge kjapt inn igjen og fikk en sleng som sendte meg ganske hardt inn i kanten på ny. Husker ikke hva det som røk het, kan det ha vært forstillingen? Jaja, bilen skulle skrotes likevel. ;P Kan være forstillinga som ble knocka ut av posisjon ja. Tro meg, det der er bare første av mange skumle episoder du kommer til å oppleve som sjofør. Har had lappen i snart 4 år og har opplevd tinger som jeg helst skulle være foruten. Deriblant forbikjøring som nesten endte med stort smell og oppripa side pga trailer som ligger for nært. Mange idioter bak ratte der ute Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå