Justin Skrevet 29. september 2002 Del Skrevet 29. september 2002 Jeg driver på å bygge ny PC, men er litt usikker på om denne prosessoren og vifta trenger noe ekstra..? Er vifta satt på allerede, eller er det nødvendig å kjøpe noe ekstra? Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 29. september 2002 Del Skrevet 29. september 2002 CPU og kjøleren er ikke satt sammen. Du må først sette prosessoren ned i socketen og så sette på ribba/vifta. Kjølepasta trenger du ikke tenke på. Det er festet en thermalpad på selve ribba som er bra nok. Hvordan man setter dette sammen står forklart i en minimanual som følger med. Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 29. september 2002 Del Skrevet 29. september 2002 En ting til. Jeg anbefaler deg ett hovedkort med i845G chipset og DDR333 RAM, samt å gå for P4 2.4 533FSB versonen istedet. Koster bare litt mer enn P4 2.0, men yter mye bedre. Lenke til kommentar
Justin Skrevet 29. september 2002 Forfatter Del Skrevet 29. september 2002 Jeg har kjøpt et Asus P4S533..? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå