Gå til innhold

Kritikk på bildet?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bildet var sikkert greit nok det, men hvorfor bruker dere denne imageshack? Den irriterer meg grenseløst. Denne gangen ble det liggende en reklame oppå bildet, som aldri gikk vekk. Og jeg nektet å klikke der det sto "Click here to know more".

Hvorfor ikke bare legge de opp som vanlige vedlegg her?

Lenke til kommentar

Imagshack har ubegrenset plass i motsetning til dette forumet! ;) Nå får man riktignok plass til en del bilder på 20 mb, men her er ett forslag:

Bruk koden fra imageshack for å lage thumbnail, slik som her, men bytt ut den FØRSTE bildelinken med "direct"-linken til imageshack, så vises det thumbnail slik som i eksemplet ovenfor, men når man klikker på linken kommer bildet opp i ett eget vindu UTEN all reklamen til imageshack! ;)

nikond200diwa4he.th.jpg

Alternativ 1

nikond200diwa4he.th.jpg

Alternativ 2 (som jeg har redigert litt)

Beklager, dette ble vel litt off topic i dette forumet, men ett godt tips! ;)

Endret av kak
Lenke til kommentar
Imagshack har ubegrenset plass i motsetning til dette forumet! ;) Nå får man riktignok plass til en del bilder på 20 mb, men her er ett forslag:

Bruk koden fra imageshack for å lage thumbnail, slik som her, men bytt ut den FØRSTE bildelinken med "direct"-linken til imageshack, så vises det thumbnail slik som i eksemplet ovenfor, men når man klikker på linken kommer bildet opp i ett eget vindu UTEN all reklamen til imageshack! ;)

Er ikke det noe usannsynlig mer tungvindt en å bare klikke på browse og "Legg til dette vedlegget" ? Reklamefritt og kjapt ;)

Lenke til kommentar
Er ikke det noe usannsynlig mer tungvindt en å bare klikke på browse og "Legg til dette vedlegget" ? Reklamefritt og kjapt ;)

5923917[/snapback]

For en som ikke bruker imageshack fra før og/eller har mer enn nok diskplass igjen her på forumet, så er det nok tungtvint ja. En annen fordel med imageshack er at bildene du laster opp der kan hotlinkes fra andre steder enn bare her på forumet også! ;)

Lenke til kommentar

Nok OT nå.?

Jeg stusset litt på den gif filen jeg også, men så kom du med .jpg... toppers.. ;)

Jeg sier meg enig med PM(u)normal å sier det ble en litt for kjedelig dokumentasjon på noe som det finnes alt for mye av, søppel...

Men er ikke noe seriøst galt med selve bildet, bakgrunden går raskt ut å blir veldig blury å bildet er ryddig... ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...