HockeyPO Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Ja, jeg er ganske fersk både til å ta bilder og å "henge" her på forumet.. Men på vei til bussen en dag så fant jeg denne pakka med røyk, jeg veit ikke hvorfor, men jeg synes den kunne lage et kult bilde. Ja, hva synes dere? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Kunne vært noe hvis du hadde gitt det en ekstrem etterbehandling i ps. Slik det fremstår nå blir det litt vel realistisk dokumentasjon, selv for meg. Lenke til kommentar
kak Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Min første tanke var: Oj, det var en heftig komprimering.. men det viser seg at bilder er i gif. Hvorfor har du valgt gif fremfor jpeg? Lenke til kommentar
HockeyPO Skrevet 11. april 2006 Forfatter Del Skrevet 11. april 2006 Som sagt jeg er ganske ny på området og visste ikke hva som var best, og etter alt jeg veit så pleier gif å komprimere best. Og det er jo kjekt så folk ikke trenger å vente så lenge for å kikke på bildet. Lenke til kommentar
kak Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 I disse bredbåndtider prioriterer vi kvalitet fremfor komprimering, spesielt når man skal bedømme/kritisere bilder! Lenke til kommentar
HockeyPO Skrevet 11. april 2006 Forfatter Del Skrevet 11. april 2006 (endret) Ja jo, du har et poeng der. Skal få lagt det ut i litt bedre kvalitet hehe. Sånn nå er det litt større. Endret 11. april 2006 av HockeyPO Lenke til kommentar
bjornkn Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Bildet var sikkert greit nok det, men hvorfor bruker dere denne imageshack? Den irriterer meg grenseløst. Denne gangen ble det liggende en reklame oppå bildet, som aldri gikk vekk. Og jeg nektet å klikke der det sto "Click here to know more". Hvorfor ikke bare legge de opp som vanlige vedlegg her? Lenke til kommentar
kak Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 (endret) Imagshack har ubegrenset plass i motsetning til dette forumet! Nå får man riktignok plass til en del bilder på 20 mb, men her er ett forslag: Bruk koden fra imageshack for å lage thumbnail, slik som her, men bytt ut den FØRSTE bildelinken med "direct"-linken til imageshack, så vises det thumbnail slik som i eksemplet ovenfor, men når man klikker på linken kommer bildet opp i ett eget vindu UTEN all reklamen til imageshack! Alternativ 1 Alternativ 2 (som jeg har redigert litt) Beklager, dette ble vel litt off topic i dette forumet, men ett godt tips! Endret 11. april 2006 av kak Lenke til kommentar
HockeyPO Skrevet 12. april 2006 Forfatter Del Skrevet 12. april 2006 ok, takk for tipset. Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Imagshack har ubegrenset plass i motsetning til dette forumet! Nå får man riktignok plass til en del bilder på 20 mb, men her er ett forslag: Bruk koden fra imageshack for å lage thumbnail, slik som her, men bytt ut den FØRSTE bildelinken med "direct"-linken til imageshack, så vises det thumbnail slik som i eksemplet ovenfor, men når man klikker på linken kommer bildet opp i ett eget vindu UTEN all reklamen til imageshack! Er ikke det noe usannsynlig mer tungvindt en å bare klikke på browse og "Legg til dette vedlegget" ? Reklamefritt og kjapt Lenke til kommentar
kak Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Er ikke det noe usannsynlig mer tungvindt en å bare klikke på browse og "Legg til dette vedlegget" ? Reklamefritt og kjapt 5923917[/snapback] For en som ikke bruker imageshack fra før og/eller har mer enn nok diskplass igjen her på forumet, så er det nok tungtvint ja. En annen fordel med imageshack er at bildene du laster opp der kan hotlinkes fra andre steder enn bare her på forumet også! Lenke til kommentar
Onkel Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 (endret) AAAAH! Jamba-reklame attpåtil! Høykonsentrert ondskap! Endret 15. april 2006 av Onkel Lenke til kommentar
Tore Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Nok OT nå.? Jeg stusset litt på den gif filen jeg også, men så kom du med .jpg... toppers.. Jeg sier meg enig med PM(u)normal å sier det ble en litt for kjedelig dokumentasjon på noe som det finnes alt for mye av, søppel... Men er ikke noe seriøst galt med selve bildet, bakgrunden går raskt ut å blir veldig blury å bildet er ryddig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå