MattisM Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Hei, jeg er på utkikk etter en ny og stilig mobil. Har sett Razr v3 i rosa, men innmaten er jo ikke noe særlig å skryte av. V3i i rosa hadde jo vært genialt, men det ser ikke ut som finnnes. Så da spør jeg her, vet dere om noen skikkelig stilige, og gjerne en smule eksklusive mobiler, 3g og styr er ikke noe must egentlig. Mvh. Mattis Lenke til kommentar
edge Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Hvem på denne jord vil en gang vurdere V3 rosa?? Det er mishandling av en ellers så pen mobil. Når du spør etter en stilig mobil, og vurderer V3 rosa vil jeg foreslå at du ser på Nokia 73xx. Lenke til kommentar
virtua_ Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Hva med en BenQ-Siemens EF81? Er jo en ganske stilig telefon i mine øyne. Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Om du liker designet på V3, men vil ha bedre innmat ville jeg som virtua råde deg til å se på BenQ-Siemens EF81 som et alternativ. Et mye bedre kjøp en Motorola'en sett pris mot funksjonalitet og den er veldig solid og eksklusivt bygget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå