Jalla Karlsen Skrevet 29. september 2002 Del Skrevet 29. september 2002 !!! Officeshop !!! Helt rått folkens dette MÅ dere sjekke ut, de har priser på grafikkort og hardisker som ligger under psdata og databutikken :smile: http://www.officeshop.no/ Får ikke og snakke om cpukjølere da ,, nesten halv pris på noen av de i forhold til andre butikker :smile: http://www.officeshop.no/ Er de billigste webbshoppen i landet ? og er det noen av dere med erfaring på denne webbshoppen ? [ Denne Melding var redigert av: Jalla Karlsen på 2002-09-29 15:49 ] Lenke til kommentar
Goldfish Skrevet 29. september 2002 Del Skrevet 29. september 2002 Hørtes nesten ut som TV-Shop det her...du jobber ikke tilfeldigvis for OfficeShop, gjør du vel? Lenke til kommentar
tbone Skrevet 29. september 2002 Del Skrevet 29. september 2002 Butikken er ikke ny, dette er Tech Computers med nytt navn. Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 29. september 2002 Del Skrevet 29. september 2002 Synes ikke det var noe særlig billig i den butikken. Faktisk dyrere enn andre steder Lenke til kommentar
Jalla Karlsen Skrevet 29. september 2002 Forfatter Del Skrevet 29. september 2002 Er du tullette ,, jeg , jalla karlsen jobber vel ikke på en sånn butikk , jeg er da alt får jalla til og gjøres likt ,,lol Syntes bare prisene på samsunghardisker var meget gode og de billigste jeg har sett i hele landet ,pluss att de hadde Geforce 4 TI 4200 kort til 1350 spenn ,, det er billi D :wink: pluss en del andre varer som var meget rimelige :smile: Ja og så hadde de den titan cpuvifta til 60 kr .. koster 150 på psdata .. og alle kabinetta var rimeligere der en på ps og komplett... . Det eneste var negative var att cpuprisene var litt høyere en på psdata.. Men folkens, er det noen som har noe erfaring med den sjappa der da ? [ Denne Melding var redigert av: Jalla Karlsen på 2002-09-29 16:04 ] Lenke til kommentar
Zeppelin Skrevet 29. september 2002 Del Skrevet 29. september 2002 Du lurer oss ikke med den, er 100% sikker på at du jobber der. Det var dessuten ikke utrolig billig, det er billigere på databutikken.com ol. Lenke til kommentar
Jalla Karlsen Skrevet 29. september 2002 Forfatter Del Skrevet 29. september 2002 Jalla karlsen jobber da vel får f.. ikke på noe webbshop , jalla karlsen er kaptein/direktør på MP3pr kazaA.com ... lol Lenke til kommentar
eught Skrevet 29. september 2002 Del Skrevet 29. september 2002 jalla karlsen, hvorfor snakker du om deg selv i 3. person? Lenke til kommentar
Jalla Karlsen Skrevet 29. september 2002 Forfatter Del Skrevet 29. september 2002 Joda D har seg sånn att jeg i virkeligheten er en helt annen person med personnummer OSV... Jalla Karslen er kun mitt "alter ego" her på hardware.no :wink: Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 29. september 2002 Del Skrevet 29. september 2002 ... ellers så har vi jo; A2Z Data Absoluttdata Access Amraam PC Andresen Data ardata.no AWdata BestBuy BestDeal Bærum Data AS Citri Norway COM-X Compo.no DATA1 Databutikken.com DataElite.no DataKompaniet Dataspesialisten Datasupply DataTeam Systems Deli Norge AS Dius.no Dropzone Dye-consult EasyPC Flexi-Data Fredrikstad Data Service Go4IT Hodin Data iHANDEL Infolink Datatjenester AS ITbutikken JRDataLine Komplett LDTshop Mamoz MPX MSdata MultiCom NorData PC ComponentShop PC-Shop PCMAX PCutstyr PM data Provider PS Data Quad Quick Systems Rabatt Data AS ScanCom Senit Speedit Startit Syse Data Tech Computers Topline TrondheimData Ultra Data Vaagen Consulting VS Data yaTack ... og jeg jobber ikke hos dem ... :razz: Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 29. september 2002 Del Skrevet 29. september 2002 Ja det lurer jeg på også... Grunnen til det er sikkert at han har flere personaliteter...:razz: schizofren altså :razz: Lenke til kommentar
darkchild Skrevet 29. september 2002 Del Skrevet 29. september 2002 Officeshop og Tech computers fusjonerte for en tid tilbake, så tech ligger nå innunder officeshop. Tviler sterkt på at jalla jobber der, og hvis han gjør det er han passe tett i skallen. Men, har faktisk handla endel ting der. Mest når bedrifter jeg har jobba for har trengt ting veldig rask (les: stort møte og projektoren brenner opp) :smile: de er nok ikke den billigste nei jalla, men.... de har ganske bra priser og god support (de gangene jeg har trengt anyway) og det teller ofte mest for bedrifter. men, er enig i at databutikken er den butikken jeg går i hvis jeg skal ha det aller aller billigst. Lenke til kommentar
Jalla Karlsen Skrevet 29. september 2002 Forfatter Del Skrevet 29. september 2002 Quote: Den 2002-09-29 16:19, skrev Jørgen-aa:Ja det lurer jeg på også...Grunnen til det er sikkert at han har flere personaliteter...:razz: schizofren altså :razz: Ja egentlig her jeg jesus christ ,,, derfår JK i Jalla Karlsen og Jesus Kristus her er min hjemmeside ; http://jesuschrists.net/ Så gå og lær eller get lost ! Lenke til kommentar
TRS Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Quote: Den 2002-09-29 15:55, skrev Spaz:Synes ikke det var noe særlig billig i den butikken. Faktisk dyrere enn andre steder Enig der altså......XP2000+ for eks har jeg sett til litt over 800kr....her kostet den litt over 1000kr IBM120GB 120GXP til over 1500kr som de har til 12-1300kr andre steder Lenke til kommentar
356speedster Skrevet 12. oktober 2002 Del Skrevet 12. oktober 2002 Har handlet endel hos officeshop (som bedriftskunde med faktura og bedriftspakke ekspress levering :smile: Har bare positive erfaringer, generellt lave priser, rask levering, raskt svar på email. Det eneste jeg savner er den "nære" kontakten som man får med de som jobber på Microplex (via support forumet) Lenke til kommentar
Judaz Skrevet 13. oktober 2002 Del Skrevet 13. oktober 2002 Ny råbillig? De er jo ikke superbillig der da, og de er vel ikke akkurat ny heller? De har veldig bra utvalg av software både for PC og Mac. Alt fra Adobe, Microsoft, QuarkXPress etc. Har bare positive erfaringer med OfficeShop, men kjøper helst hardware av mamoz.no - Judaz - Lenke til kommentar
TomasK Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 Og da er det greit å vite at vi forbrukere faktisk betaler moms i Norge, så det er vel inkl. mva prisene vi ser på her... Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-16 15:55, skrev TomasK:Og da er det greit å vite at vi forbrukere faktisk betaler moms i Norge, så det er vel inkl. mva prisene vi ser på her... Ja og vist du sammenligner med databutikken på feks. MSI GF4 64mb så sparer du 120 kr. dvs. frakten :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå