Blax Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Hei. Når jeg booter opp pc`en så står den gule knappen på skjermen og blinker, og skjermen er helt svart. Tyder på at det kan være skjermkortet. Har ett ATI Radeon 9800pro kort. Noen som har hatt lignende problem? Før når jeg slo av strømmen, og på igjenn, så kom det. Edit: Nå har jeg lagt merke til at det ikke kommer en liten "bip" som skal være der ved oppstart. Når den ikke kommer, funker heller ikke skjermen, men når det kommer ett "bip" i biosen, så funker det.. HELP Lenke til kommentar
quilly Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Sliter med nøyaktig det samme. Også et 9800 pro kort. Har enda ikke funnet ut hva det er Lenke til kommentar
Blax Skrevet 11. april 2006 Forfatter Del Skrevet 11. april 2006 Rart det der også.. MEGET irriterende! Skal teste med annet skjermkort senere.. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Det er nok noe annet enn skjermkortet som er feil. Gå over alle koblinger i kabinettet. Sjekk at minnet står riktig. Prøv med annen strømforsyning om du kan. Sjekk om det er varsellamper på hovedkortet. God påske! Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Blax Skrevet 14. april 2006 Forfatter Del Skrevet 14. april 2006 Jeg har nå prøvd med ett nytt skjermkort, men jeg fikk det samme problemet. Ganske sikkert på at hovedkortet er litt fucked.. Lenke til kommentar
Blax Skrevet 14. april 2006 Forfatter Del Skrevet 14. april 2006 Har prøvd me ny PSU og nå, men det hjalp heller ikke.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå