Gå til innhold

Aldersgrense på snus i Danmark/på Danskebåten


Peprepupp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I DK er det IKKE vanskelig å få tak i snus. Det er bare å gå på de rette sjappene ;) DE selger kun løssnus, og dem kan man finne i hvilken som helst tobakkbutikk. NB! Hvis man reiser fra Sverige til Danmark, så må man huske at man kun får kjøpt 1 boks pr snute. Forstå det?!

 

Jeg er en glad norsk snuser i DK..

Lenke til kommentar
I DK er det IKKE vanskelig å få tak i snus. Det er bare å gå på de rette sjappene ;) DE selger kun løssnus, og dem kan man finne i hvilken som helst tobakkbutikk. NB! Hvis man reiser fra Sverige til Danmark, så må man huske at man kun får kjøpt 1 boks pr snute. Forstå det?!

 

Jeg er en glad norsk snuser i DK..

5906619[/snapback]

Det er fanken meg ikke lett å få tak i snus der. Var der med fotball laget, eneste stedet man får tak, er i større byer(eller den ene store byen da) københavn!

 

EDIT: Så ja, kjøp på båten. Alldergrensen er vel fortsatt 18 vil jeg tro..(?)

Endret av beneiro
Lenke til kommentar
Det er fanken meg ikke lett å få tak i snus der. Var der med fotball laget, eneste stedet man får tak, er i større byer(eller den ene store byen da) københavn!

 

Lille gutt.. Hør på de som faktisk bor i det landet.. ALLE(!) byene jeg har vært i har tobakksjapper, og der får man kjøpt snus. TRO MEG! Jeg har bla vært i : Esbjerg, Randers, Silkeborg, København, Aalborg for å nevne noen.

Lenke til kommentar

Hmm.. Men spør de etter legitimasjon der`? Er bare 16, og nervøs. (Kjøper ikke for meg selv, men for en kompis) (Ikke halshugg meg hvis det ikke er lov å snakke om at folk under 18 skal kjøpe snus, her på forumet?

 

Aalborg er den nærmeste "store" byen. Vil jeg få tak i der?

Lenke til kommentar
Det er fanken meg ikke lett å få tak i snus der. Var der med fotball laget, eneste stedet man får tak, er i større byer(eller den ene store byen da) københavn!

 

Lille gutt.. Hør på de som faktisk bor i det landet.. ALLE(!) byene jeg har vært i har tobakksjapper, og der får man kjøpt snus. TRO MEG! Jeg har bla vært i : Esbjerg, Randers, Silkeborg, København, Aalborg for å nevne noen.

5907260[/snapback]

 

hihi lillegutt. jaja, du har vel rett, jeg fant ikke en dritt i skagen, men det er jo det eneste stedet jeg har sett, hør på mr.sintbrus da gutter(og jenter)...

Endret av beneiro
Lenke til kommentar

Når man tar båten til Danmark (DFDS ihvertfall) så kan du handle det meste så lenge du er over 17, jeg fikk handlet snus,røyk og sprit og jeg er 17.

Men derimot når man skal fra Danmark til Norge er det norske aldersgrenser som gjelder.

 

Så til danmark: danske aldergrenser, til Norge: norske aldergrenser.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Noen kamerater av meg som er 14-15 år (samme alder som meg) fikk lett kjøpt snus på danskebåten. Jeg tror kanskje aldersgrensen er 15 jeg. Ikke 18.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...