Peprepupp Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Hey folks! Skal til Danmark i mårra, og trenger snus. Skal dra dit med båt. Hva er aldersgrensa på snus? Lønner det seg å kjøpe på båten, eller i Danmark? Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Danskebåten er vel det eneste stedet du får kjøpt snus, tror de selger lite av det i Danmark. Og på båten er aldersgrensa 18 år, som i Norge. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 i danmark er det VANSKELIG å få tak i snus. Hvertfall portion. Tror det er ulovlig (?). Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 I DK er det IKKE vanskelig å få tak i snus. Det er bare å gå på de rette sjappene DE selger kun løssnus, og dem kan man finne i hvilken som helst tobakkbutikk. NB! Hvis man reiser fra Sverige til Danmark, så må man huske at man kun får kjøpt 1 boks pr snute. Forstå det?! Jeg er en glad norsk snuser i DK.. Lenke til kommentar
............... Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 (endret) I DK er det IKKE vanskelig å få tak i snus. Det er bare å gå på de rette sjappene DE selger kun løssnus, og dem kan man finne i hvilken som helst tobakkbutikk. NB! Hvis man reiser fra Sverige til Danmark, så må man huske at man kun får kjøpt 1 boks pr snute. Forstå det?! Jeg er en glad norsk snuser i DK.. 5906619[/snapback] Det er fanken meg ikke lett å få tak i snus der. Var der med fotball laget, eneste stedet man får tak, er i større byer(eller den ene store byen da) københavn! EDIT: Så ja, kjøp på båten. Alldergrensen er vel fortsatt 18 vil jeg tro..(?) Endret 11. april 2006 av beneiro Lenke til kommentar
ghrr Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 hvis du skal til fredrikshavn har de snus på damsgård Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Det er fanken meg ikke lett å få tak i snus der. Var der med fotball laget, eneste stedet man får tak, er i større byer(eller den ene store byen da) københavn! Lille gutt.. Hør på de som faktisk bor i det landet.. ALLE(!) byene jeg har vært i har tobakksjapper, og der får man kjøpt snus. TRO MEG! Jeg har bla vært i : Esbjerg, Randers, Silkeborg, København, Aalborg for å nevne noen. Lenke til kommentar
Peprepupp Skrevet 12. april 2006 Forfatter Del Skrevet 12. april 2006 Hmm.. Men spør de etter legitimasjon der`? Er bare 16, og nervøs. (Kjøper ikke for meg selv, men for en kompis) (Ikke halshugg meg hvis det ikke er lov å snakke om at folk under 18 skal kjøpe snus, her på forumet? Aalborg er den nærmeste "store" byen. Vil jeg få tak i der? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Snus er vel 16år i danmark, så du har lite å bekymre deg for. Lenke til kommentar
............... Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 (endret) Det er fanken meg ikke lett å få tak i snus der. Var der med fotball laget, eneste stedet man får tak, er i større byer(eller den ene store byen da) københavn! Lille gutt.. Hør på de som faktisk bor i det landet.. ALLE(!) byene jeg har vært i har tobakksjapper, og der får man kjøpt snus. TRO MEG! Jeg har bla vært i : Esbjerg, Randers, Silkeborg, København, Aalborg for å nevne noen. 5907260[/snapback] hihi lillegutt. jaja, du har vel rett, jeg fant ikke en dritt i skagen, men det er jo det eneste stedet jeg har sett, hør på mr.sintbrus da gutter(og jenter)... Endret 12. april 2006 av beneiro Lenke til kommentar
Homme Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Når man tar båten til Danmark (DFDS ihvertfall) så kan du handle det meste så lenge du er over 17, jeg fikk handlet snus,røyk og sprit og jeg er 17. Men derimot når man skal fra Danmark til Norge er det norske aldersgrenser som gjelder. Så til danmark: danske aldergrenser, til Norge: norske aldergrenser. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Noen kamerater av meg som er 14-15 år (samme alder som meg) fikk lett kjøpt snus på danskebåten. Jeg tror kanskje aldersgrensen er 15 jeg. Ikke 18. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå