Lasan Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Hva faen er det du snakker om? han må absolutt ikke ha dual core prosessor! blir så forbanna lei alle som maser om dette! det har absolutt ingen ENORM virkning i en high end gaming pc når du kjører høye oppløsning og mye eyecandy. gå å legg deg du peeweeeeeeeee sammen med alle andre som sier at man må kastebort penger på DC til spill PC. jeg har SC selv og vil påstå at min CPU danker de fleste DC cpuene deres i de fleste spill. EDIT: det jeg sier er ikke at det er idiotisk å kjøpe DC hvis du har råd.. men jeg hadde LETT kjøpt 1900XT(X) og 3700+ enn 7900GT og opty 175/x2 4400. 5944158[/snapback] I spill er nok SC bedre enn DC fortsatt, med noen unntak. Men sånn som du skriver tviler jeg på at du har prøvd et DC system. Systemet er responsivt selv om man Alt-Tab`er mellom f.eks et spill og MSN. Med SC er jo dette på grensa til smertefult etter min mening. Så det blir helt feil å måle ytelsen kun mot spill. Tviler på om han kommer KUN til å spille på maskina for å si det sånn. Kan også legge til at jeg selv sitter med en X2 3800, noe som tilsvarer en 3000+ i SC programmer. Men fortsatt har jeg nesten helt lik ytelse som han jeg deler hybel med som har 3500+ prosessor. Dette pga at med DC så blir det 100% load fra spillet på den ene kjerna. Dette blir det ikke med en SC Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå