corky Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Heisann. Jeg har et Asus A8N-SLI. Bruker lydkortet som er integrert i hovedkortet. Jeg har 5.1 høytalerset som fungerer bra ved spilling av musikk i Windows Media Player, men når jeg bruker Winamp får jeg bare lyd i bakhøytalerne. Er det en instilling i winamp jeg har oversett? På forhånd, takk for svar. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Har du musikk i flere kanaler da? Lenke til kommentar
corky Skrevet 11. april 2006 Forfatter Del Skrevet 11. april 2006 Ja, har venstre og høyre kanal bak. Men de andre høytalerne er stille. Satt å prøvde nå, i realtek's kontrollpanel kan man sette på lydeffekter. Ved bruk av "arena" etc får jeg lyd i alle høytalerne, men ingen effekt er det kun lyd på høytalerne bak. Lenke til kommentar
corky Skrevet 11. april 2006 Forfatter Del Skrevet 11. april 2006 Fant ut av det. Winamp: Preferences > Plug-ins > Output > Select "DirectSound Output" Checkmark: "Allow hardware acceleration" in DirectSound Output config, and make sure your sound card/chip is selected as Output Device. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå