Simkin Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 hvor kjører jeg Burgerking løp egentli? og hvordan selger jeg deler fra bilen min? Lenke til kommentar
Erelend Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 For å selge deler "kjøper" du bare "stock" delen. Da får man peng. Husk å selge alle delene før du selger bilen! Da får man mest for den! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 (endret) Erelend skrev: For å selge deler "kjøper" du bare "stock" delen. Da får man peng. Husk å selge alle delene før du selger bilen! Da får man mest for den! 5905945[/snapback] Får man penger for å kjøpe stock deler? wtf? Men uansett; takk for ideèn, den må jeg huske. Endret 11. april 2006 av Zeromac Lenke til kommentar
Hunterz Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Freeman84 skrev: hvor kjører jeg Burgerking løp egentli? og hvordan selger jeg deler fra bilen min? 5905790[/snapback] Burgerking løp? Hva er det for noe? Har ikke prøvd eller hørt noe om burgerkingløp jeg nei... Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 12. april 2006 Forfatter Del Skrevet 12. april 2006 (endret) PC NFS. MW Cheats [edasx Nov.27] * givemethegto - Releases the GTO * iammostwanted - Unlocks all cars * burgerking - Unlocks Burger King Challenge * castrol - Unlocks Castrol Ford GT Cheat Effect burgerking Unlocks Burger King Challenge og en ting til, hva er junkman parts? noen som vet? og hvis jeg får "pnik slip" til den blacklist, hva vil det si? og en siste ting.. hvis jeg klarer og holde en politijakt lenge nok ,kan jeg da utfordre en på blacklist? kommer det opp automatisk da? Endret 12. april 2006 av Freeman84 Lenke til kommentar
Erelend Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 Freeman84 skrev: PC NFS. MW Cheats [edasx Nov.27] * givemethegto - Releases the GTO * iammostwanted - Unlocks all cars * burgerking - Unlocks Burger King Challenge * castrol - Unlocks Castrol Ford GT Cheat Effect burgerking Unlocks Burger King Challenge og en ting til, hva er junkman parts? noen som vet? og hvis jeg får "pnik slip" til den blacklist, hva vil det si? og en siste ting.. hvis jeg klarer og holde en politijakt lenge nok ,kan jeg da utfordre en på blacklist? kommer det opp automatisk da? 5911818[/snapback] Den unlock cars virker ikke! Junkaman parts er deler du kan vinne etter du har slått en på blacklisten. disse kan du finne på "backroomet" hvor du kjøper deler! Vinner man en pinkslip vinner man rett og slett bare bilen til motstanderen! Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 (endret) Funker alle de andre kodene unntatt, unlock all cars? tenkte jeg skulle starte en profil, der jeg skal bare kødde. Kan noen finne en cheat som funker til å opne alle bilene? og kanskje en cheat for cash! Endret 13. april 2006 av The_dark_lord Lenke til kommentar
3000 Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 slenger inn et spørsmål her når spillet loader står at vist man har høyt nok heat level vil til slutt srg. cross bli med i jakten? vel det er bare bull eneste gangen han er med e på slutten.. noen som har erfaring med noe annet? + noen som har klart hele challenging series? har klart 60 av 68, skit vanskelig :!: Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 3000 skrev: slenger inn et spørsmål her når spillet loader står at vist man har høyt nok heat level vil til slutt srg. cross bli med i jakten? vel det er bare bull eneste gangen han er med e på slutten.. noen som har erfaring med noe annet? + noen som har klart hele challenging series? har klart 60 av 68, skit vanskelig :!: 5913813[/snapback] jeg har kjørt med srg. cross i rompa flere ganger, trengte litt mer poeng og han KOMMER.. utrolig vanskelig å slippe unna han, men Mazda RX-8 og Ford GT klarer støyten, blodtrimma.. Lenke til kommentar
teekej Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 Jeg har heller ikke fått cross etter meg uten at i slutten.Ble fort lei. Men nå spiller jeg bare Oblivion. Mye bedre. Blir ikke så fort lei Oblivion Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 13. april 2006 Forfatter Del Skrevet 13. april 2006 (endret) når kommer det helikoptere og spikermatter da? har kommet 25%.. og er det riktig att all upgrade blir tilgjendelig så tidlig?, har akkurat klart blacklist nr 10 og er det kun plass til 10 biler i garasjen?? Endret 13. april 2006 av Freeman84 Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 Freeman84 skrev: PC NFS. MW Cheats [edasx Nov.27] * givemethegto - Releases the GTO * iammostwanted - Unlocks all cars * burgerking - Unlocks Burger King Challenge * castrol - Unlocks Castrol Ford GT Cheat Effect burgerking Unlocks Burger King Challenge og en ting til, hva er junkman parts? noen som vet? og hvis jeg får "pnik slip" til den blacklist, hva vil det si? og en siste ting.. hvis jeg klarer og holde en politijakt lenge nok ,kan jeg da utfordre en på blacklist? kommer det opp automatisk da? 5911818[/snapback] Hvor skal kodene skrives, skal ha en cheat profil.. Lenke til kommentar
Erelend Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 Skrives før meldinge i begynnelsen: press space to start. Lenke til kommentar
Hunterz Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 Dritlenge siden jeg har spilt NFS MW. Sist jeg spilte det må ha vært omkring jul kanskje... Tror jeg holder på med blacklistmedlem nr 6 eller noe sånt. Hvorfor sluttet jeg å spille det tro , har helt glemt at jeg hadde spillet lol Tenker at jeg skal prøve det igjen nå Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 (endret) Erelend skrev: Skrives før meldinge i begynnelsen: press space to start. 5916082[/snapback] Takk.. Noen som veit om noen flere cheats? Den "givemethegto" og "iammostwanted" funka ikke.. btw: Hva gjør den "castrol" koden? Hvor er bilen? Endret 13. april 2006 av Mr_Razer Lenke til kommentar
Moff Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 wtf ? Går det ann å få en burgerking bil ? ... Må man skrive Cheat=1 eller no sånt får man kan dra ned console, eller? Spiller det jeg også. Jeg fik "Jorda rundt på 80 dager" filmen av tanta mi for 3 år siden. da jeg fant denne i en skuff benyttet jeg anledningen til å bytte den inn i Neeed for speed Mw. Måtte faktisk bare betale 140,- eller no da ^^ Digger spillet. Holder på å slå Blacklist number 1 : Razor :] Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 14. april 2006 Forfatter Del Skrevet 14. april 2006 har nå klart nr 10 på lista, og fått låst opp rockport.. men hvor blir det av spiker matter? på milestone står det "dodge 2 spiketraps" hva betyr det? unngå 2 stk? for jeg ser ingen spiker matter, heller ingen helikopter.. kjører i 12-13 min uten att jeg ser noen av delene.. (ja, kjører inni alt jeg ser av politi biler, og kjører gjennom de veisperringene jeg ser) noen tips? Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 14. april 2006 Forfatter Del Skrevet 14. april 2006 ingen som vet hvor det blir av spikermatter? til og med helikopteret kommer, men ingen spikermatter.. dermed klarer jeg heller ikke oppdraget som er og unngå 2stk spikermatter.. hjelp Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Freeman84 skrev: ingen som vet hvor det blir av spikermatter? til og med helikopteret kommer, men ingen spikermatter.. dermed klarer jeg heller ikke oppdraget som er og unngå 2stk spikermatter.. hjelp 5920937[/snapback] Hvor mange sånne "Flammer" har du da? Spiker matter kommer på lvl 4 elns, hvor mange % er du i spillet? Det er de to tinga som spiller noe rolle.. Lenke til kommentar
Moff Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Hva er det som er så bra med Junkman delene ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå