Nerothos Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Jeg har en Netopia 3351 som er koblet via en trådløs router og inn til min PC. Jeg lurte på hvordan vi åpnet porter på den trådløse. Jeg skrev inn http://*IP-addressen* og trodde jeg fant ut av det, åpnet porten jeg skulle åpne (6112), men det fungerte allikevel ikke å hoste games på Warcraft 3! Det fungerer å hoste hvis jeg kobler routeren rett til PCen min, IKKE via den trådløse, så jeg antar at problemet ligger her. Da jeg åpnet porter på den vanlige routeren måtte jeg også åpne noe filtergreier, det fant jeg ikke ut av på den trådløse. Noen som kan hjelpe meg? Takker Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Om en PC bruker trådløs eller kablet tilgang skal ikke utgjøre noen forskjell. Det som er viktig er at du åpner porter mot den lokale IPadressen til gjeldende PC. Det er alltid lurt å ha fast ip på PC når det er snakk om porter som skal åpnes. Lenke til kommentar
Nerothos Skrevet 11. april 2006 Forfatter Del Skrevet 11. april 2006 Ok, hvordan finner jeg ut om jeg har fast IP-addresse eller ikke da? Jeg har Nextgentel, mer vet jeg ikke =P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå