Rundgren Skrevet 11. april 2006 Rapporter Del Skrevet 11. april 2006 Har kun windows sikkerhets senter med windows sin firewall sp2. Holder dette på TG? Hadde Zonealarm på TG05 som fungerte. Desverre har jeg rotet bort CDen til Zonealarm og jeg har formatert siden det. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 11. april 2006 Rapporter Del Skrevet 11. april 2006 Når eg e på LAN. bruker eg å slette alt antivirus, og slå av alle brannmurer. og har aldir fått virus yay. Lenke til kommentar
Rundgren Skrevet 11. april 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. april 2006 Når eg e på LAN. bruker eg å slette alt antivirus, og slå av alle brannmurer. og har aldir fått virus yay. 5905694[/snapback] haha , da har ikke du vært på TG Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 11. april 2006 Rapporter Del Skrevet 11. april 2006 Når eg e på LAN. bruker eg å slette alt antivirus, og slå av alle brannmurer. og har aldir fått virus yay. 5905694[/snapback] haha , da har ikke du vært på TG 5905701[/snapback] nei, men LAN er LAn uansett om det er 60 stk, eller 5500 stk. forskellen er bare at det er flere folk på TG. Ja, deyt er då større sjangse å få virus. Men pass på hva du laster ned. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 11. april 2006 Rapporter Del Skrevet 11. april 2006 bah du trenger jaggu ikke laste ned for å få virus der oppe. første året så ble jeg infekta med en gang nettet ble nogenlunde stabilt. men skal kanskje nevne at jeg var uten brannmus, antivirus og kjørte win2k... Lenke til kommentar
ttt Skrevet 11. april 2006 Rapporter Del Skrevet 11. april 2006 Den innebygde brannmuren er sikkert god nok. Om du ikkje stoler på den, kan du laste ned ein gratis brannmur som f.eks Zonealarm eller Sygate. I og med at TG bare varer over nokre få dagar, kan du og laste ned ein prøveversjon av ein brannmur. Lenke til kommentar
Rundgren Skrevet 11. april 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. april 2006 Er det ikke noen som har vært igjenom TG, med bare windows brannmur og hvordan fungerte det? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 11. april 2006 Rapporter Del Skrevet 11. april 2006 Er det ikke noen som har vært igjenom TG, med bare windows brannmur og hvordan fungerte det? 5906163[/snapback] Var der ifjor, hadde bare antivirus og windows sin innebygde brannmur, fikk ingen virus under oppholdet jeg værtfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå