Arangaras Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Fekk tak i eit trådlaust aksesspunkt frå D-Link av ei bedrift som ikkje trengte det lenger, tenkte eg skulle bruke det til å setje opp eit trådlaust nett heime hjå mor og far. Problemet er jo sjølvsagt at bedrifta har satt passord på aksesspunktet, slik at eg difor ikkje får konfigurert aksesspunktet mitt. Dette er jo då eit problem, då det er kryptert med brukarnamn og passord som eg jo sjølvsagt ikkje har tilgang på. Har prøvd å trykke inn knappen som skal nulltstille aksesspunktet, men dette fungerte ikkje. Er det nokon som kan hjelpe meg med å nullstille aksesspunktet fullt og heilt, slik at _alle_ endringar som er gjort på det blir fjerna? Kan hende dette er på grensa til det "lovlege" å spørje om, i so tilfelle so får de berre orsake. På forhand takk Lenke til kommentar
Konge Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 (endret) "edit" Linkproblemer . Hold inne resetknappen i minimum 10 sekunder , gjerne ca 15 sekunder og slipp så skal punktet resette seg . Endret 11. april 2006 av Konge Lenke til kommentar
Arangaras Skrevet 11. april 2006 Forfatter Del Skrevet 11. april 2006 Får ikkje den lenka di til å fungere, men etter litt tukling fann eg ut det samme. Huff so flaut. Takk skal du ha. Lenke til kommentar
Konge Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Problemet var at når jeg prøvet linke videre så fungerte ikke linken men alt ligger på DLink sine sider på nettet .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå