Nimrad Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Skal ha en ny mobil. Den skal være støt-/sprutsikker. Dette utelukker vel en del mobiler. Så hvilken av disse mobilene er den beste? M75? Skal ha så mange funksjoner som mulig i tillegg. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Det blir vel enten Siemens M75 eller Nokia 5140i... Mange sier at Siemens sin er mer sikker mot støt og slikt, men har ingen personlige erfaringer. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Om funksjoner står sentralt så er M75 overlegen alle konkurrenter (ME75 og 5140/5140i). En kompis av meg har den og er godt fornøyd (han jobber som tømrer og telefonen utsettes ofte for støv, belastninger og fukt, uten å ta skade av det.) Jeg vil ihvertfall anbefale M75 Lenke til kommentar
Burns Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Jeg har selv en m75 som jeg er veldig fornøyd med denne telefonen. Bruker nokia's svar på m75 i jobben. Så jeg bruker begge disse støt og sprut sikre telefonene nesten daglig. Og jeg angrer ikke på at jeg havnet på siemens for å si det slik. Selvsagt er det opp til enhver. Hvilken telefon man liker best. Men utifra det jeg har prøvd, ville jeg soleklart gått for siemens m75. Lykke til med kjøpet.. hehe.. Lenke til kommentar
DeeWox Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Skal ha en ny mobil. Den skal være støt-/sprutsikker. Dette utelukker vel en del mobiler. Så hvilken av disse mobilene er den beste? M75? Skal ha så mange funksjoner som mulig i tillegg. 5905376[/snapback] Eg har prøvd Nokia 5140i, men eg synes menyen trekker ned. Der liggger Nokia bak Sony Ericsson. Lenke til kommentar
moonwalk68 Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Hva med ME75? hva er egentlig forskjellen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå