Gå til innhold

AMD vs. Intel?


Knerten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-10-03 01:54, skrev desertglow:

Nei, det er "jeg-er-moderator"-dagen og han starter to tråder om utestengelse av en person på hovedkort (etc)-kategorien, noe jeg vil påstå er en ganske kraftig feilposting som over hodet ikke har noe med saken å gjrøe, derfor flyttet. Sikter ikke til denne tråden vi nå skriver i.


 

Åja. Beklager så meget. Du la merke til :wink:-en håper jeg. Og hvilket smakfullt antrekk du har på deg i dag, da. *smisk*

 

Det var bare rart å støte på en mod med 61 mld, som ikke gjorde det som ble sagt. K?

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-10-03 02:10, skrev LarsC:


Åja. Beklager så meget. Du la merke til :wink:-en håper jeg. Og hvilket smakfullt antrekk du har på deg i dag, da. *smisk*


Det var bare rart å støte på en mod med 61 mld, som ikke gjorde det som ble sagt. K?


 

Jeg er inge slem moderator, så ikke vær redd :smile: Har ikke vært spessielt aktiv på forumet før (holdt meg til news), men etter en episode (som kan være unevnt) her på forumet for ikke så lenge siden har jeg begynte å poppe innom langt oftere, og i den sammenhengen rydder jeg litt opp når det trengs i tillegg.

Lenke til kommentar

Enry, du har et problem her.

For det første: Denne posten skulle aldri vært laget, og for det andre.. Ingen skulle svart på den.

 

Deretter går du ut og er ovenpå ovenfor Killer_DT, lager to like tråder, om å få han utestengt, ødelegger hele DENNE tråden, ved å prøve å få han utestengt..??

 

Og du mener han tar feil når han kaller deg n00b??

 

Vel.. En ting skal jeg bare si. Her på forumet er det noe du bør vite: Jo lengre du har vært her, jo mer respekt har du. Ikke fuck oppunder med han som har 1700 meldinger. Det er jo sånn det fungerer i arbeidslivet også. Du slenger ikke dritt til en som har jobbet på arbeidsplassen din i 30 år, når du har vært ansatt en uke...

 

Skjerpings, og HOLD KJEFT ALLE SAMMEN!

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-10-03 11:15, skrev Jimmy Pop:

Du slenger ikke dritt til en som har jobbet på arbeidsplassen din i 30 år, når du har vært ansatt en uke...


 

Sant nok, men det er likevel heller ingen grunn til å skjelle ut en som er relativt ny på "arbeidsplassen". Man sitter ikke med rettigheten til å snakke nedsettende om andre selv om man har vært her lenge.

Lenke til kommentar

Det har du helt rett i, og jeg forsvarer ikke Killer_DT i hans utsagn. Men jo flere poster du leser av han, jo mindre hører du på. Han er bare full i dritt. Men ingen har rett til å skrive det Killer skrev (og mene det), selv om de har 4000 poster.

 

Men det var enry som reagerte litt vilt på det jeg ser som et litt humoristisk og ironisk innlegg av Killer_DT.

 

Jeg ser på innlegget som urkomisk!

Lenke til kommentar

desertglow skrev (2002-10-03 11:29):

Sant nok, men det er likevel heller ingen grunn til å skjelle ut en som er relativt ny på "arbeidsplassen". Man sitter ikke med rettigheten til å snakke nedsettende om andre selv om man har vært her lenge.

 

Jeg var ikke _SÅ_ alvorlig når jeg kalte han n00b, det var ikke ment at han skulle gå å ta livet av seg selv eller noe! Jeg sa jo tidligere at han tok seg litt for nær av mine meldinger enn det han burde og om jeg hadde sagt det samme til en av moderatorene eller stamgjestene hadde de skjønt at det bare var kødd! Alvorlig talt, hadde du blitt så forbanna at du ville ha bannet meg hvis jeg hadde kalt deg n00b? Trokke det.

 

Og hvem er det som lager mest trøbbel her inne? Det er du som er lager korstog mot meg...

 

[ endret av Killer_DT den 2002-10-03 12:06 ]

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-10-03 11:58, skrev Killer_DT:

Quote:


desertglow skrev (2002-10-03 11:29):

Sant nok, men det er likevel heller ingen grunn til å skjelle ut en som er relativt ny på "arbeidsplassen". Man sitter ikke med rettigheten til å snakke nedsettende om andre selv om man har vært her lenge.


 

Jeg var ikke _SÅ_ alvorlig når jeg kallte jhan n00b, det var ikke ment at han skulle gå å ta livet av seg selv eller noe! Jeg sa jo tidligere at han tok seg litt for nær av mine meldinger enn det han burde og om jeg hadde sagt det samme til en av moderatorene eller stamgjestene hadde de skjønt at det bare var kødd! Alvorlig talt, hadde du blitt så forbanna at du ville ha bannet meg hvis jeg hadde kalt deg n00b? Trokke det.

 

Og hvem er det som lager mest trøbbel her inne? Det er du som er lager korstog mot meg...

 

Som sagt i en tidligere post, jeg ser ingen grunn til å utestenge deg, og det står jeg fortsatt ved. Jeg bare informerer om at alt blir så mye hyggeligere om folk holder en litt mer vennlig tone. Begge sier ting som ikke er helt ideelt og som skaper en uhyggelig stemning. Foreslår at vi legger diskusjonen død og så tenker vi alle på Thorbjørn Egners fine ord: "Du skal ikke plage andre, du skal være grei og snill"

 

Hvis du føler det som et korstog mot deg det jeg har sagt så beklager jeg det, har på ingen måte vært hensikten, og jeg kan informere om at HVIS jeg ville føre en krig mot deg kunne jeg brukt langt mer sterke midler - noe jeg anser som helt unødvendig.

 

Edit: Glemte noe

 

[ Denne Melding var redigert av: desertglow på 2002-10-03 12:15 ]

Lenke til kommentar

desertglow skrev (2002-10-03 12:08):

Foreslår at vi legger diskusjonen død og så tenker vi alle på Thorbjørn Egners fine ord: "Du skal ikke plage andre, du skal være grei og snill"

 

OK!

 

jeg kan informere om at HVIS jeg ville føre en krig mot deg kunne jeg brukt langt mer sterke midler - noe jeg anser som helt unødvendig.

 

Du villeha misbrukt din posisjon i HW.no hierakiet?

Lenke til kommentar

Quote:


Du villeha misbrukt din posisjon i HW.no hierakiet?


 

Jeg vil på ingen måte missbruke den. Ville bare understreke at hvis jeg faktisk hadde ansett din oppførsel som totalt uakseptabel - noe jeg ikke har gjort - så kunne jeg ha brukt sterkere midler enn å si "vær hyggelig mot andre". Dette var da bare i sammenheng at du nevnte at du følte at jeg ledet et korstog mot deg, som på ingen måte har vært hensikten.

 

Har som mål å egentlig ikke dra min moderatorstatus inn i diskusjoner jeg deltar i da jeg normalt sett ønsker å være en vanlig bruker av forumet, men dette gikk ikke denne gangen.

Lenke til kommentar

Quote:


desertglow skrev (2002-10-03 15:34):


Jeg vil på ingen måte missbruke den. Ville bare understreke at hvis jeg faktisk hadde ansett din oppførsel som totalt uakseptabel - noe jeg ikke har gjort - så kunne jeg ha brukt sterkere midler enn å si "vær hyggelig mot andre". Dette var da bare i sammenheng at du nevnte at du følte at jeg ledet et korstog mot deg, som på ingen måte har vært hensikten.


Har som mål å egentlig ikke dra min moderatorstatus inn i diskusjoner jeg deltar i da jeg normalt sett ønsker å være en vanlig bruker av forumet, men dette gikk ikke denne gangen.


 

OK

Lenke til kommentar

Å NEI IKKE EN NY AMD VS. INTEL DISKUSJEON

 

_________________________________________________

Selv siter jeg på internett med mors P4 2.0Ghz

 

Spille PC -var- PII men er nå oppgradert til Tbird 1.4Ghz får snart kjøpt ny strømfoskyning(den gamle 230w dro ikke TBird 1.4 tror jeg)

 

 

LOZER :grin:

Lenke til kommentar

Trodde man diskuterte prosessorer i AMD vs. Intel tråder..! Men her krangler dere bare om andre ting. Jeee..

 

AMD sliter for tiden.. den raskeste prosessoren dem selger er XP2200+ Håper inderlig det snur etter hvert. Lenge leve konkurranse mellom AMD og Intel! Eneste fordelen hvis Intel stikker fra er at det blir færre av disse diskusjonene.. hmm.

Lenke til kommentar
Quote:


havegg skrev (2002-10-03 22:12):

Trodde man diskuterte prosessorer i AMD vs. Intel tråder..! Men her krangler dere bare om andre ting. Jeee..


AMD sliter for tiden.. den raskeste prosessoren dem selger er XP2200+ Håper inderlig det snur etter hvert. Lenge leve konkurranse mellom AMD og Intel! Eneste fordelen hvis Intel stikker fra er at det blir færre av disse diskusjonene.. hmm.



Diskusjone mellom amd og intel er greit nok. Men det er desverre mangen som ikke klarer å hålde masken om du sier noe negativt om enten intel eller amd. Intel som eg er negative til er at de er fordyre og at amd må se til å få bedre driver til brikke settene, Men det er ikke amd sin feil. Men de må være etter produsentene om å lage bedre drivere.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...