Gå til innhold

AMD vs. Intel?


Knerten

Anbefalte innlegg

Quote:


enry skrev (2002-09-30 23:49):

Nemlig.


Når skal de dustene som iriterer seg over en tråd holde seg unna den? Aldri - tror jeg, - for de er de egentlige spamerne, - om de så har mange meldinger eller er modaratorer. De som ikke interesserer seg, -kan holde seg ute, - eller ? Eller vil vi ha disse spammerne i tråden? Ikke det?


Nemlig!


[ Denne Melding var redigert av: enry på 2002-09-30 23:51 ]


 

Svært så ovenpå du var da! Selv om du ikke har vært her så lenge! Så du vet ikke hva du snakker om... Du er medlem i den gruppen vi som har vært her siden begynnelsen så pent kaller n00bs og kanskje fjortiser...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Akkurat nå syns jeg AMD XP2000 er den som gir mest for pengene, - og som samtidig er på høyde. Akkurat nå kan man vente litt med å kjøpe AMD XP2100 eller XP2200, da de snart vil falle litt lengre i pris.

 

Og som det har vært siden P4 NW kom på markedet, - er det, altså P4, "greia" om du skal overklokke. Du kan kjøpe en av de rimeligste, og overklokke som bare rakkern. De CPU'ene som er raskere i utgangspunktet, - er selvfølgelig dyrere og dessuten mindre overklokkingsbare.

 

Så syns jeg dette må være en fin debatt, da hva som gjelder akkurat nå, gjør at trådens tema alltid er aktuelt. Om vi slipper spam fra alle de som iriterer seg over "vår" tråd da! :razz:

 

Så blir jeg sjikanert av Killer_DT i innlegget hans rett ovenfor. Hvorfor sjikanerer du meg Killer_DT? Du burde få en reaksjon du, slik mobbing du bedriver en neppe din første sjikane her. Slik sjikane er neppe tillatt her på forumet! :???: Hvorfor Killer_DT?

 

[ Denne Melding var redigert av: enry på 2002-10-01 13:08 ]

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-10-02 12:09, skrev Killer_DT:

Jeg kan si det engang til:


Du faller direkte inn i gruppen som kalles n00b...


 

Jeg hadde tenkt å skrive et saklig svar på denne tråden, MEN, dessverre har vi slike idioter som Killer_DT som tar bort hele fokuset med sine latterlige utsagn. Killer_DT, kan ikke du tenke litt over hva du egentlig bidrar med når du skriver slike innlegg? Hvem av oss tror du egentlig er interessert i det hele tatt å skumlese gjennom slik dritt?

-----------------

uanz - jeg skal kjøpe prosessor/HK/Minne ganske snart, og tror det blir AMD. Det blir to fluer i en smekk. Stua blir varm og god mens jeg spiller UT2003 på internett :razz:

-----------------

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-09-30 11:48, skrev Killer_DT:

... Han som laget denne trådene vil bare lure slike mennesker som deg til å lage trøbbel og intriger internt i forumet. Vi har nok av dem...


 

Men hvorfor sjikanerer og spammer du da Killer_DT?

Er det ikke du som lager intrigene her i tråden da, er du litt forvirret? Jeg blir i alle fall forvirret av deg, og det gjør nok andre og. :smile:

Lenke til kommentar

Quote:


enry skrev (2002-10-02 15:31):

Quote:


Den 2002-09-30 11:48, skrev Killer_DT:

... Han som laget denne trådene vil bare lure slike mennesker som deg til å lage trøbbel og intriger internt i forumet. Vi har nok av dem...


 

Men hvorfor sjikanerer og spammer du da Killer_DT?

Er det ikke du som lager intrigene her i tråden da, er du litt forvirret? Jeg blir i alle fall forvirret av deg, og det gjør nok andre og. :smile:

 

:lol:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-10-02 12:09, skrev Killer_DT:

Jeg kan si det engang til:


Du faller direkte inn i gruppen som kalles n00b...


 

Hmm... teknsisk sett så har du rett, enry er en "n00b" i dette forumet, men det vil IKKE dermed si at han ikke kan en dritt om data! Man MÅ ikke ha skrevet 5.000.000 posts i et forum for å kunne mye...

 

Etterhva jeg kan se, så den eneste som oppfører seg som en n00b her er deg, Killer_DT. Synes det er ganske tragisk måten du sjikanerer andre på.

 

Jeg er ganske enig med "enry", i uttalesen hans om at de egentlige spammerne i en thread er de som poster "Å så tragisk emne" "Du er n00b" osv., altså ikke relevante "fakta" i henhlod til hva den som startet threaden spurte om.

 

Mitt syn om 4MD vs. Int3l: Det avhenger av bruksområde/lommebok. Har du penger, så er en 2.4GHz+ Northwood å anbefale. Det avhenger vel også som sagt av bruksområde, gamers går vel helst for en AMD Athlon/Palomino/T-Bred.

 

AMD: FPU power

Intel: SSE(2) power

Lenke til kommentar

Quote:


ExcaliBuR skrev (2002-10-02 16:49):

Quote:


Den 2002-10-02 12:09, skrev Killer_DT:

Jeg kan si det engang til:


Du faller direkte inn i gruppen som kalles n00b...


 

Hmm... teknsisk sett så har du rett, enry er en "n00b" i dette forumet, men det vil IKKE dermed si at han ikke kan en dritt om data! Man MÅ ikke ha skrevet 5.000.000 posts i et forum for å kunne mye...

 

Etterhva jeg kan se, så den eneste som oppfører seg som en n00b her er deg, Killer_DT. Synes det er ganske tragisk måten du sjikanerer andre på.

 

Jeg er ganske enig med "enry", i uttalesen hans om at de egentlige spammerne i en thread er de som poster "Å så tragisk emne" "Du er n00b" osv., altså ikke relevante "fakta" i henhlod til hva den som startet threaden spurte om.

 

Mitt syn om 4MD vs. Int3l: Det avhenger av bruksområde/lommebok. Har du penger, så er en 2.4GHz+ Northwood å anbefale. Det avhenger vel også som sagt av bruksområde, gamers går vel helst for en AMD Athlon/Palomino/T-Bred.

 

AMD: FPU power

Intel: SSE(2) power

 

 

Herregud må dere gi dere! Dere er _SÅ_ pripne og ortlie! Det er derfor jeg ler av dere, fordi dere tåler ingenting... Hadde det vært Ketil Laura Jimmy POP eller SirHartage jeg hadde sagt det til hadde de bare ledd tilbake.... SÅ jeg foreslår en STOR dose Off topic på dere!

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-10-03 01:15, skrev enry:

Kan vi få Killer_DT utestengt snart, - før han ødelegger mere her på dette flotte forummet ... ?



 

Ser ingen grunn til utestengelse, men jeg er i grunn enig i at i denne sammenheng er Killer_DT den som prøver å lage bråk. Han oppfører seg på ingen måte slik som man bør forvente av en som er såpass erfaren. Ingen advarsel, men en liten pekefinger: Vær snill og ikke gå inn for å drite ut folk Killer_DT.

 

[ Denne Melding var redigert av: desertglow på 2002-10-03 01:41 ]

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-10-03 01:15, skrev enry:

Kan vi få Killer_DT utestengt snart, - før han ødelegger mere her på dette flotte forummet ... ?


 

Smalt det fra skarpingen som starter to nye tråder om utestengelse av Killer i hk, minne og cpu-forumet. Godt jobba.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-10-01 12:31, skrev Killer_DT:

Quote:


enry skrev (2002-09-30 23:49):

Nemlig.


Når skal de dustene som iriterer seg over en tråd holde seg unna den? Aldri - tror jeg, - for de er de egentlige spamerne, - om de så har mange meldinger eller er modaratorer. De som ikke interesserer seg, -kan holde seg ute, - eller ? Eller vil vi ha disse spammerne i tråden? Ikke det?


Nemlig!



<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: enry på 2002-09-30 23:51 ]</font>


 

Svært så ovenpå du var da! Selv om du ikke har vært her så lenge! Så du vet ikke hva du snakker om... Du er medlem i den gruppen vi som har vært her siden begynnelsen så pent kaller n00bs og kanskje fjortiser...

 

Du kan da ikke vite hvor lenge han har vært her.Selv tittet jeg på forumet i ca 1 år før jeg registrerte meg.. Det virker som folk har behov for slike tråder, hver gang får de over 30 posts.Hva kommer det av tro?

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-10-03 01:46, skrev LarsC:

Quote:


Den 2002-10-03 01:44, skrev desertglow:

Tråd flyttet til feilposter og låst.


¨

 

Eh? Er det vi-leker-at-vi-er-moderator-dagen igjen? :wink:

 

Nei, det er "jeg-er-moderator"-dagen og han starter to tråder om utestengelse av en person på hovedkort (etc)-kategorien, noe jeg vil påstå er en ganske kraftig feilposting som over hodet ikke har noe med saken å gjrøe, derfor flyttet. Sikter ikke til denne tråden vi nå skriver i.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...