Gå til innhold

AMD vs. Intel?


Knerten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei!

Hvis du ikke skal overklokke gir nok AMD XP2000+ mest for penga. Dersom du skal overklokke gir kanskje P4 1,8 "Northwood" enda mer for penga.

Dette er min mening, og her finnes selvfølgelig ingen facit.

 

Videre synes jeg dete temaet er unødvendig, da det finnes mange tråder på forumet som diskuterer temaet mer eller mindre seriøst. Ambefaler, som de andre, at du benytter søkefunksjonen :smile:

Lenke til kommentar

Sinnsykt at man ikke får diskutere tema da, - selv om noen har fått nok av det. De får lese annet stoff da.

 

Hva med å forby dirkusjoner om været da, - for folk snakker jo om det hele tiden? Kjedelig for mange men været endrer seg jo, - så det blir neppe utdebattert.

 

Skal vi forby folk å snakke om været?

Lenke til kommentar

tja det lureste er i hvertfall å unngå titler som "amd vs. intel"... prøv heller med "hva passer best for meg"

 

men hva man velger?

 

personlig har jeg enda ikke klart å velge. endte opp med et amd system, men det var mest fordi jeg ikke var helt klar for overgangen til intel. enkleste løsningen er "flip a coin"

 

ellers er vel p4 best på overklokking i denne stund

Lenke til kommentar

Det lureste er så skrive tittler som AMD vs. Intel, da kan alle som er lei av diskusjonen lese en annen tråd. Hva er vitsen med å klikke seg inn her for å klage på tittelen eller spørsmålet. de som vil svare kan svare. Jeg regner med å lese relevante svar på en tråd jeg går inn på, ikke dustekommentarer om hva de forskjellige skulle ha gjort hvis de var moderatorer.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-09-30 12:22, skrev Egilegil:

Det lureste er så skrive tittler som AMD vs. Intel, da kan alle som er lei av diskusjonen lese en annen tråd. Hva er vitsen med å klikke seg inn her for å klage på tittelen eller spørsmålet. de som vil svare kan svare. Jeg regner med å lese relevante svar på en tråd jeg går inn på, ikke dustekommentarer om hva de forskjellige skulle ha gjort hvis de var moderatorer.


Nemlig.

Lenke til kommentar

Kommer litt an på hvor stor cpu man tenker på...en xp2400+ og p4 2.4 koster jo stort sett det samme.

 

På lavere hastighet ligger xp lavere i pris og gir mer ytelse pr kr. Men så er jo p4 1.6 og 1.8 ganske så klokkevennlig så man kan jo få mye ytelse pr kr på de.

 

Skulle jeg kjøpt cpu nå ville det blitt p4 2.4 pga pris/ytelse/temperaur/støy.

 

Tidligere valg kunne godt blitt xp, således ved en senere anledning.

Lenke til kommentar

Må si meg enig med Ghosterix.

 

Akkurat nå: P4 pga. overklokkingspotensiale, temp og chipsett.

 

Tidligere og muligens også senere: AMD XP pga. rå ytelse pr. krone.

 

Og til dere som gjør narr av vedkommende som startet tråden; det er dere som holder liv i den, som gir denne debatten det farsepreget den har pr. i dag. Hva med å avstå fra å poste, bare gi blanke?

 

-KJ

Lenke til kommentar

Nemlig.

 

Når skal de dustene som iriterer seg over en tråd holde seg unna den? Aldri - tror jeg, - for de er de egentlige spamerne, - om de så har mange meldinger eller er modaratorer. De som ikke interesserer seg, -kan holde seg ute, - eller ? Eller vil vi ha disse spammerne i tråden? Ikke det?

 

Nemlig!

 

[ Denne Melding var redigert av: enry på 2002-09-30 23:51 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...