indeeds Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Hei.. Jeg trenger hjelp til å finne ein bra shuttle pc. Den skal greie å drive foreks. battlefield 2, og helst ikke for dyr!! noen som vet om noe? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 hva vil "helst ikke så dyr" si ? og skal du bygge selv eller ferdigbygget ? Lenke til kommentar
indeeds Skrevet 11. april 2006 Forfatter Del Skrevet 11. april 2006 Hmm.. 4-5000 er en grei pris. Den billigeste løsningen. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 hva er det du skal ha ? ALT sammen ? for 4-5 K ? Lenke til kommentar
indeeds Skrevet 12. april 2006 Forfatter Del Skrevet 12. april 2006 Jeg så meg rundt, og der så jeg at de pcene var nede i 2-3000kr. www.shg.no Er det noen bra på den siden der? Skal være god nok til å drive battlefield 2. Lenke til kommentar
Filla Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 ehh, en Shuttle barebone består av Kabinett (shuttle), hovedkort og strømforsyning. I TILLEGG må du kjøpe prosessor, harddisk, RAM og skjermkort. Med andre ord betyr det lite hvilken Shuttle modell du kjøper, der er de andre delene du setter inn (hovedsaklig CPU og skjermkort) som får betydning for hvor rask din Shuttle skal bli. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå