nikk0 Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Som topic sier er jeg på jakt etter en mp3 renaming program. Prøvde smart mp3 renamer, og likte egentlig det, men det var bare en trial. =/ Noen som har noe lignende å anbefale. Jeg skal bruke det offline.. Skal ikke ha mer feil i mp3'ene etterpå enn hva jeg har nå.. Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 11. april 2006 Forfatter Del Skrevet 11. april 2006 *bump* ... ingen forslag? Lenke til kommentar
miCro Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Jeg fant en del som kan hjelpe deg her. MediaMonkey har forøvrig en genial tagge-funksjon, men programmet bør brukes online for at det skal være effektivt. Det er forøvrig ikke lov å bumpe tråder før det har gått 24 timer uten svar. Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 15. april 2006 Forfatter Del Skrevet 15. april 2006 Vet egentlig det, men var så raskløs der og da.. Takk for tipset btw.. Fler tips mottas ennå. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 hva er problemet ditt? mest filnavnene eller tags? jeg bruker mp3tag og det er et fantastisk bra program. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå