Gå til innhold

oi, noen gode tips til disse sidene...?

Anbefalte innlegg

her trengs det litt hjelp trur jeg..

har startet og rette litt og forbedre hjemmesidene til firma jeg jobber i. ikke helt enkelt da de har et oppsett de vil beholde.

Ja, er enkelte sider uten innhold enda, men disse er på god vei til og bli klare, men noen andre gode tips til hva som burde gjøres for og holde disse sidene oppe med tiden.

hva burde evt. forbedres og hvordan? er det for kjedelige sider eller helt ok i forhold til hensikt? greit og navigere rundt eller andre tips? osv...

Glad for all konstuktiv kritikk jeg kan få med disse sidene-. :)

www.jaskilter.no er adr. da. greit og ha med det også...

På forhånd tusen tusen takk... :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det første som slår meg når jeg ser på sidene er at de er veldig triste... all den gråfargen skriker nærmest at det ikke er snakk om noen gladskilter... det kan være en ide og friske opp litt, så ikke det blir depressivt å besøke nettstedet :)

Menyen kunne kanskje også friskes opp litt. Jeg personlig er ikke noen fan av javascriptmenyer som de som er på siden, men om de vil beholde dem er det lite du får gjøre med dem... men de som har flere ledd kunne kanskje markeres litt bedre?

Jeg ville også "klem sammen" siden litt... innholdet blir liggende og flyte inne i midten...

Hehe, var litt å ta i, bare mine meninger som kan tas til etterretning om du synes det stemmer :)

Lykke til med jobbinga!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...